۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۵
وقوع سیلاب‌های محلی در شرق اصفهان| صعود به ارتفاعات ممنوع
مدیرکل بحران استانداری اصفهان خبر داد؛

وقوع سیلاب‌های محلی در شرق اصفهان| صعود به ارتفاعات ممنوع

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استانداری اصفهان از پیش بینی روان آب و سیلاب های محلی و نقطه ای در شرق استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به بروز ناپایداری های جوی از روز جاری تا یکشنبه در سطح استان اصفهان اظهار داشت: این مخاطرات همراه را رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی با اشاره به وزش تندباد های موقتی به خصوص در ساعات بعد از ظهر و شب در سطح استان اصفهان ابراز داشت: روز شنبه در نواحی شمالی و یکشنبه در مناطق شرق استان اصفهان پیش بینی جاری شدن روان آب، سیلاب های محلی و نقطه ای می شود.

مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به احتمال خیزش گرد و غبار و برخورد صاعقه و اختلال در تردد جاده ها تصریح کرد: این مخاطرات پیش بینی می شود که بیشتر در مناطق کوهستانی شمال و شرق استان اصفهان رخ بدهد.

وی با اشاره به توصیه اجرای طرح های پیشگیرانه از سیل و رعایت نکات ایمنی در ترددهای جاده ای خاطرنشان کرد: به عموم هم استانی های عزیز پیشنهاد می کنیم تا اطلاع ثانوی از صعود به ارتفاعات و کوهنوردی خودداری کنند.

شیشه فروش ضمن تاکید بر عدم ورای گوسفندان در ارتفاعات و عدم تردد و توقف در حاشیه رودخانه های فصلی و مسیل‌ها توسط دامداران گفت: لازم است در مناطق تحت تأثیر اقدامات لازم برای حفاظت در برابر صاعقه انجام و سازه ها هم استحکام بخشی شود.

وی با بیان اینکه لازم است از تاسیسات کشاورزی حفاظت و اصول ایمنی در مناطق تحت تأثیر گرد و خاک حفاظت شود، تاکید کرد: از وزش تندباد و بارش های رگباری در مناطق مرکزی، شمال و شرق استان اصفهان تاکنون گزارشی از خسارت واصل نشده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۶۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha