۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۷
صدور کارت‌های سوخت المثنی در کمتر از یک ماه
مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اعلام کرد

صدور کارت‌های سوخت المثنی در کمتر از یک ماه

ویس کرمی، مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی گفت: امسال کارت‌های سوخت المثنی حداکثر در یک ماه صادر می‌شود.

به گزارش بازار، کرامت ویس کرمی مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی گفت: تا کنون یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت سوخت صادر شده که از این یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت سوخت حدود ۸۵۰ هزار عدد برای خودروهای بنزینی و نفت گاز عمومی است که سیستم سوخت آن‌ها ماهانه است.

ویس کرمی افزود: کارت سوخت خودروهای عمومی باری ‌ و مسافری بنزینی باید ظرف یک‌ماه صادر شود چرا که سهمیه سوخت این خودروها یک ماه ذخیره می‌شود.

مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی ادامه داد: از یک میلیون و ۲۰۰ هزار کارت سوخت که صادر شده است حدود ۲۵۰ هزار مربوط به خودروهای شخصی بوده که صادر شده و در حال ارسال است.

ویس کرمی با اشاره به اینکه آخرین تقاضای صدور کارت سوخت المثنی خودروهای شخصی حدود ۵۰۰ هزار است گفت: برای صدور روزانه ۲۰ تا ۲۵ هزار کارت سوخت المثنی برنامه ریزی شده است تا ظرف یکماه آینده همه ۵۰۰ هزار کارتی که از بهمن ماه باقی‌مانده است به دست متقاضیان برسد.

وی افزود: روزانه حدود ۸ هزار ثبت نام برای خودروهای شخصی انجام می‌شود.

مدیر عامل پخش فراورده‌های نفتی گفت: خوردوهای عمومی سهمیه سوختشان یکماه ذخیره می‌شود. این در حالی است که خودروهای شخصی و موتور سیکلت حدود ۹ ماه سهمیه سوختشان ذخیره می‌شود به‌طوری‌که برای خودروهای شخصی ظرف ۹ ماه ماهی ۶۰ لیتر و سقف ۵۴۰ لیتر سوخت ذخیره می‌شود و برای موتور سیکلت ماهی ۲۵ لیتر حدود ۲۲۵ لیتر ذخیره می‌شود.

ویس کرمی گفت: ۷۵۰ هزار کارت سوخت المثنی خودروی شخصی ثبت نام شده که از این تعداد ۲۵۰ هزار صادر شده است و ۵۰۰ هزار در حال صدور کارت است.

این مسئول نفتی افزود:رانندگان نگران ذخیره کارتشان نباشند چرا که ذخیره کارت‌های قبلی تا سقف ۵۴۰ لیتر به کارت جدید المثنی انتقال می‌یابد.

کد خبر: ۱۴۵٬۵۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha