۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۲
وقوع توفان با سرعت ۸۰ تا ۹۵ کیلومتر بر ساعت در شاهین شهر/ کاهش دید در جاده ها
مدیرکل بحران استان اصفهان خبر داد؛

وقوع توفان با سرعت ۸۰ تا ۹۵ کیلومتر بر ساعت در شاهین شهر/ کاهش دید در جاده ها

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استان اصفهان از وقوع تندباد لحظه ای با سرعت ۸۰ تا ۹۵ کیلومتر بر ساعت در شاهین شهر و عدم وارد شدن خسارت خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه گذر امواج ناپایدار به صورت همرفتی و موقت بر روی استان تا روز یکشنبه ادامه دارد، اظهار داشت: این شرایط اکثر مناطق استان را در بر می گیرد.

وی با بیان اینکه شرایط مذکور در برخی مناطق استان همراه با تندباد لحظه ای است، ابراز داشت: پیش بینی می شود که این شرایط در ساعات بعد از ظهر و شب در ارتفاعات همراه با بارش های لحظه ای و صاعقه باشد.

مدیرکل بحران استان اصفهان با اشاره به وقوع تندبادهای لحظه ای عصر امروز در برخی از مناطق استان اصفهان تصریح کرد: این موضوع باعث شده است که شاهد خیزش گرد و غبار از کانون های فرسایش بادی و مخاطرات بعد از آن همانند کاهش میدان دید و اختلال در رفت و آمد در محورهای مواصلاتی باشیم.

وی با اشاره به اینکه ۱۴ کانون فرسایشی در سطح استان داریم، خاطرنشان کرد: این کانون ها مساحتی بالغ بر یک و نیم میلیون هکتار از مساحت استان اصفهان را در بر می گیرد.

شیشه فروش با اشاره به وقوع تندباد لحظه ای همراه با خیزش گرد و غبار در شهر شاهین شهر گفت: سرعت این تندباد لحظه ای بین ۸۰ تا ۹۵ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است که خوشبختانه خسارتی بر جای نگذاشته است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود این شرایط تا روز یکشنبه هفته آینده ادامه داشته باشد، تاکید کرد: از عموم هم استانی های عزیز می خواهیم که نسبت به مقاوم سازی سازه های موقت و همچنین صبر و حوصله در موقع رانندگی به خصوص در جاده هایی که گرفتار گرد و غبار و کاهش میدان دید شده اند، توصیه می شود.

کد خبر: ۱۴۵٬۴۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha