۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
مهلت ثبت نام واحدهای صنفی و صنعتی کشاورزی در سامانه سلامت امشب به پایان می‌رسد
رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان ‌شرقی:

مهلت ثبت نام واحدهای صنفی و صنعتی کشاورزی در سامانه سلامت امشب به پایان می‌رسد

تبریز- رییس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: تمامی واحدهای صنفی و صنعتی بخش کشاورزی تا ساعت ۲۴ امروز (پنجشنبه ۲۸ فروردین) مهلت دارند تا در سامانه سلامت ثبت نام کنند.

به گزارش خبرگزاری بازار، اکبر فتحی روز پنج شنبه در نشست خبری در تبریز با بیان اینکه گام دوم مبارزه با بیماری ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی هوشمند در حوزه سلامت محیط و کار ابلاغ شده است، اظهار داشت: بر این اساس مقرر شده است تا تمامی واحدهای صنفی و صنعتی در سامانه ثبت نام اصناف و صنایع به نشانی https://salamat.gov.ir/ ثبت نام کنند.

وی با تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، گفت: بهره‌برداران بخش کشاورزی و صاحبان واحدهای صنفی و صنعتی تخلفات نقض‌کنندگان این پروتکل‌ها در مراکز عمومی و اصناف را گزارش کنند.

فتحی اعلام کرد: این افراد می توانند موارد نقض پروتکل های بهداشتی را از طریق سامانه جامع Sajam.scpd.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۲۹ گزارش کنند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی، با بیان اینکه راهنماها و الزامات سلامت محیط و کار شاغلان و مشتریان با توجه به نوع فعالیت پس از تکمیل ثبت نام به صورت الکترونیک در اختیار افراد قرار می‌گیرد، ادامه داد: شاغلان و مشتریان برای استفاده از تمامی راهنماها و الزامات می‌توان به سایت مرکز سلامت محیط و کار به نشانی: http://markazsalamat.behdasht.gov.ir مراجعه کرد.

وی یادآوری کرد: بعد از شروع مجدد فعالیت‌ها، بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای وزارت بهداشت با مشارکت نیروی انتظامی، بازرسان اتاق اصناف و تعزیرات به محل‌های مورد نظر مراجعه کرده و در صورت ثبت نام نکردن در سایت ابلاغی وزارت بهداشت، فعالیت و محل کار را متوقف می‌کنند.

کد خبر: ۱۴٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha