۲۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۲
افزایش قیمت ۲۰ درصدی احتمالی برای «ماتیک» طی روزهای آتی
تحلیل بازار رمزارزها؛

افزایش قیمت ۲۰ درصدی احتمالی برای «ماتیک» طی روزهای آتی

با توقف روند ریزش بازار رمزارزها که از سه روز پیش ایجاد شده بود، قیمت ارز دیجیتال «ماتیک» نیز در نقطه‌ای قرار دارد که از نظر فنی، امکان صعود آن منطقی است.

به گزارش بازار، با توقف روند ریزش بازار رمزارزها که از سه روز پیش ایجاد شده بود، قیمت ارز دیجیتال «ماتیک» نیز در نقطه‌ای قرار دارد که از نظر فنی، امکان صعود آن منطقی است. داده های مبتنی بر بلاکچین نیز پیش بینی افزایش قیمتی هرچند کوتاه مدت را برای ماتیک تایید می کنند.

قیمت ماتیک از نقطه ۱.۲۴ دلار در ۲۴ فوریه تا ۲ مارس، ۳۶ درصد افزایش یافت و به ۱.۶۹ دلار رسید. این رالی محدوده ای را مشخص می کند که «پلی گان» از ۲ مارس در حال عبور از آن بوده و احتمالاً در آینده نزدیک نیز مشابه همین رفتار برای ماتیک رخ خواهد داد.

پس از یک انحراف مختصر بالاتر از محدوده قیمت در اواخر ماه مارس و اوایل آوریل، قیمت ماتیک تقریباً ۲۳ درصد سقوط کرد تا به پایین‌ترین حدی که در ۱۵ مارس تشکیل شده بود رسید. این حرکت و جذب نقدینگی پس از آن نشان می‌دهد که نزول بیشتر از قیمت فعلی در حال حاضر بعید است.

بنابراین، سرمایه گذاران می توانند انتظار داشته باشند که قیمت ماتیک بین حمایت اخیر شکل گرفته در ۱.۳۲ دلار و نقطه میانی محدوده نشان داده شده در نمودار روی ۱.۴۷ دلار تثبیت شود. با این حال، در برخی موارد، فاز اصلاحی می تواند گسترش یافته و باعث شود ماتیک بین ۱.۳۲ دلار و محدوده پایین در ۱.۲۴ دلار کاهش یابد.

افزایش قیمت ۲۰ درصدی احتمالی برای «ماتیک» طی روزهای آتی

در هر صورت، خروج از ترکیب تثبیت شده فعلی، احتمالاً قیمت ماتیک را برای آزمایش مجدد محدوده بالای ۱.۶۹ دلار آماده خواهد داد.

حمایت از این حرکت صعودی برای قیمت ماتیک، اختلاف ارزش ۳۰ روزه بازار تا ارزش واقعی (MVRV) است. این معیار بلاکچینی برای تعیین میانگین سود/زیان سرمایه گذارانی که ماتیک را در سال یا ماه گذشته خریداری کرده اند، استفاده می شود.

بر اساس سوابق قیمت شش ماهه، کف محلی در حدود -۱۵٪ تشکیل شده است. با توجه به اینکه MVRV قبلاً این سطح را علامتگذاری کرده، احتمالاً روند معکوس رخ خواهد داد.
از سوی دیگر، اگر قیمت ماتیک یک کندل شش ساعته را زیر ۱.۲۴ دلار ببندد، با ایجاد پایین ترین قیمت، تز صعودی را باطل می کند.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha