۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
حل مشکلات رانندگان در تامین قطعات یدکی و روغن
رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای کشور:

حل مشکلات رانندگان در تامین قطعات یدکی و روغن

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور گفت: وزیر راه و شهر سازی در جلسه این هفته در زمینه تامین قطعات یدکی و گرانی روغن، قول پیگیری داد.

به گزارش بازار، فیروز خدایی افزود: اولویت کامیونداران، بروز رسانی نرخ تن - کیلومتر است و کرایه حمل بار باید نسبت به تورم برورسانی شود گرچه طبق صحبت مسئولان وزارت راه و شهرسازی تا آخر این ماه بروزرسانی صورت می گیرد.

خدایی دومین مشکل کامیونداران را کمبود سوخت در برخی از جایگاهها دانست و گفت : با وجود اینکه جلسات متعددی با شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گذاشته شده اما این مشکل به قوت خود باقی است.

رییس کانون انجمن های صنفی رانندگان حمل کالای سراسر کشور افزود: پیشنهاد شده قیمت گذاری سوخت آزاد در اختیار جایگاه داران باشد که این امر موجب شده در برخی جایگاهها، سوخت با قیمت های متفاوت در اختیار کامیون داران قرار می گیرد و از طرفی تا سه ماه به کامیون داران تازه وارد سوخت سهمیه ای تعلق نمی گیرد.

خدایی در ادامه گفت : برای تامین قطعات یدکی و گرانی روغن قرار است امروز چهارشنبه جلسه تنظیم بازار برای نرخ گذاری مجدد حمل بار گذاشته شود.

رئیس کانون رانندگان گفت: بیمه از دیگر مشکلاتی است که رانندگان با آن مواجهند این است که قرار بود به ازای هر راننده بازنشسته، یک راننده جدید جایگزین شود تا از مزایای بیمه برخوردار شود که این امر نیز هنوز به طور کامل عملیاتی نشده است.

کد خبر: ۱۴۵٬۳۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha