۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
خرید ملک پرتغال | مزایای خرید ملک در پرتغال با ویزاپلاس

خرید ملک پرتغال | مزایای خرید ملک در پرتغال با ویزاپلاس

خرید ملک پرتغال با مزایای بسیاری همراه است که در ادامه ویزاپلاس شما را با تمامی این مزایا آشنا می کند.

بازار; گروه اقتصاد دیجیتال: خرید ملک پرتغال با مزایای بسیاری همراه است که در ادامه ویزاپلاس شما را با تمامی این مزایا آشنا می کند. ویزاپلاس یک مجموعه معتبر است که در زمینه های اخذ ویزا و اقامت، سرمایه گذاری، ثبت شرکت، ویزای تمکن مالی، استارتاپ و تحصیلی در کشورهای متعددی به شما مشاوره های لازم را می دهد. این مجموعه با دارا بودن متخصصان خبره می تواند یک گزینه مناسب برای تکمیل اطلاعات مهاجرتی شما باشد.

برای کشورهای مختلفی در زمینه کشور پرتغال یکی از بهترین کشورهای اروپایی از نظر شرایط زندگی و دریافت اقامت است. لازم است بدانید خرید ملک در پرتغال یا سرمایه گذاری در این کشور می تواند یک امتیاز ویژه برای دریافت اقامت دائم و حتی تابعیت کشور پرتغال محسوب شود. بنابراین، آگاهی در مورد قواعد سرمایه گذاری در کشور پرتغال، شما را یک گام به دریافت تابعیت این کشور نزدیک تر خواهد کرد. یکی از مهم ترین مزایای خرید ملک در پرتغال، امکان گرفتن گلدن ویزای پرتغال است. گلدن ویزای پرتغال که ممکن است آن را با نام ویزای طلایی کشور پرتغال نیز بشناسید، نوعی ویزای ارزشمند در ازای سرمایه گذاری در این کشور است. خرید ملک در کشور پرتغال نیز نوعی سرمایه گذاری محسوب می شود؛ البته با این شرط که از قواعد تعیین شده توسط این کشور پیروی نماید.

مزایای خرید ملک در پرتغال چیست؟

یکی از مهم ترین مزایای خرید ملک در پرتغال دریافت ویزای طلایی پرتغال است. گرفتن این ویزا کمک می کند تا افراد، ۵ سال پس از خرید ملک بتوانند به تابعیت این کشور دست پیدا کنند. گلدن ویزای پرتغال باید هر دو سال یک بار تمدید شود. برای تمدید گلدن ویزا کافی است به ازای هر سال، تنها هفت روز در کشور پرتغال اقامت داشته باشید. به این ترتیب، بدون آن که نیاز به حضور دائم در این کشور داشته باشید، می توانید به تابعیت یا اقامت دائم آن برسید.

شرایط خرید ملک در پرتغال چیست؟

کشور پرتغال قواعد مشخصی برای خرید ملک توسط افراد غیراروپایی دارد. اگر بتوانید خرید ملک در پرتغال را بر اساس این قواعد انجام دهید، می توانید پس از پنج سال صاحب چهارمین پاسپورت معتبر دنیا شوید. شما می توانید قبل از هر اقدامی با مراجعه به مجموعه ویزاپلاس اطلاعات مهاجرتی خود در زمینه خرید ملک در پرتغال را تکمیل کنید.

خرید ملک پرتغال | مزایای خرید ملک در پرتغال با ویزاپلاس

خرید ملک در پرتغال، سرمایه گذاری با ارزش حداقل ۵۰۰ هزار یورو

اگر توانایی مالی بالایی دارید می توانید در ساخت پروژه های عمرانی نوساز نظیر ساخت هتل و هتل آپارتمان در کشور پرتغال سرمایه گذاری کنید. این کار به شما کمک می کند تا پس از دریافت تاییدیه از سوی دولت یا شرکت مورد نظر، بتوانید به گلدن ویزای پرتغال دست پیدا کنید.

خرید ملک در پرتغال، سرمایه گذاری با ارزش حداقل ۳۵۰ هزار یورو

در صورتی که شرایط گزینه قبل را ندارید می توانید با خرید یک ملک با قدمت بیش از ۳۰ سال، در کشور پرتغال سرمایه گذاری کنید. البته برای خرید ملک با این روش، لازم است در شهرهای پورتو و لیسبون اقدام کنید. هدف اصلی خرید ملک در پرتغال با این شرایط، بازسازی و تعمیر ملک خریداری شده است. فرد سرمایه گذار می تواند پس از تعمیر در ملک خود مستقر شده و یا آن را اجاره بدهد.

خرید ملک در پرتغال، سرمایه گذاری با ارزش حداقل ۲۸۰ هزار یورو

خرید ملک در پرتغال با ارزش ۲۸۰ هزار یورو راه دیگری از سرمایه گذاری در این کشور است. این قاعده شامل شهرهای غیر از لیسبون و پورتو است. در واقع، خرید ملک با این ارزش باید در شهرهایی از کشور پرتغال انجام گیرد که کمتر از صد هزار نفر جمعیت داشته باشند. البته تعداد ملک هایی که با ارزش ۲۸۰ هزار یورو به فروش می رسند، بسیار محدود است. برای اطلاع از روش جایگزین می توانید با کارشناسان ویزا پلاس تماس بگیرید.

خرید ملک پرتغال | مزایای خرید ملک در پرتغال با ویزاپلاس

برای خرید ملک در پرتغال چه باید کرد؟

برای خرید ملک در پرتغال ابتدا باید یک حساب بانکی داشته باشید. فرد سرمایه گذار زمانی می تواند حساب بانکی داشته باشد که یک شماره مالیاتی و یک نماینده مالیاتی معرفی کند.

طی فرایند خرید ملک در پرتغال باید بین ۵ تا ۶ درصد از هزینه سرمایه گذاری خود را به عنوان مالیات به دولت این کشور پرداخت کنید. همچنین، خریدار باید حدود ۰.۸ درصد از قیمت خرید ملک را به عنوان حق تمبر پرداخت نماید. سایر هزینه ها شامل:

· هزینه دفتر اسناد رسمی

· هزینه وکیل

· هزینه ثبت اسناد

· هزینه نمایندگی املاک

· هزینه نماینده مالیاتی

نیز به عهده سرمایه گذار یا همان خریدار ملک است. در این بین هزینه کمیسیون املاک به عهده فروشنده خواهد بود و نیازی به پرداخت هزینه اضافی از سوی خریدار نیست.

خرید ملک پرتغال | مزایای خرید ملک در پرتغال با ویزاپلاس

برای خرید ملک در پرتغال لازم است شخص سرمایه گذار به همراه اعضای خانواده خود در دو مرحله به کشور پرتغال سفر کنند. در مرحله اول، سفر برای بازدید، انتخاب و خرید ملک و در مرحله دوم برای انگشت نگاری و دریافت اقامت موقت خواهد بود. تا پیش از دریافت اجازه اقامت در کشور پرتغال، افراد می توانند با ویزای شینگن به این کشور سفر کنند.

ویزا پلاس، مشاور حقوقی شما برای خرید ملک در پرتغال

ویزا پلاس به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته شده ترین عاملان در بحث امور مهاجرت به حساب می آید. افراد می توانند برای خرید ملک در پرتغال با کارشناسان ویزا پلاس تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنند.

کد خبر: ۱۴۵٬۲۹۴

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha