۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۶
فرود اضطراری پرواز کیش-تهران در اصفهان | مسافران ۳:۲۸ دقیقه پریدند
مدیرکل بحران استان اصفهان به بازار خبر داد؛

فرود اضطراری پرواز کیش-تهران در اصفهان | مسافران ۳:۲۸ دقیقه پریدند

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استان اصفهان از فرود اضطراری پرواز کیش-تهران در فرودگاه بین المللی اصفهان خبر داد و گفت: تمام ۱۷۴ مسافر این پرواز سالم هستند.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به فرود اضطراری پرواز کیش-تهران در فرودگاه بین المللی اصفهان اظهار داشت: این پرواز به شماره ۵۷۱۳ متعلق به شرکت آتا بوده است.

وی با بیان اینکه این هواپیما شامگاه سه شنبه و در ساعت ۲۳:۳۵ و در فاصله حدود ۴۰ مایلی اصفهان یکی از موتورهای خود را از دست می دهد، ابراز داشت: با اعلام وضعیت اضطراری توسط عوامل پرواز این هواپیما در ساعت ۲۳:۵۵ در فرودگاه بین المللی اصفهان به زمین می نشیند.

مدیرکل بحران استان اصفهان با بیان اینکه به محض اعلام وضعیت اضطراری توسط هواپیما چهار اکیپ از ایستگاه های شش، هفت، ۱۵ و ۱۹ آتش نشانی اصفهان با تجهیزات کامل و امکانات لازم در محل فرودگاه اصفهان حاضر می شوند، تصریح کرد: خوشبختانه این پرواز هنگام فرود اضطراری سالم به زمین نشست.

وی با اشاره به اینکه این پرواز حامل ۱۷۴ مسافر بوده است، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمام این مسافران در صحت و سلامت کامل به سر می برند.

شیشه فروش تاکید کرد: مسافران در ساعت ۳:۲۸ دقیقه نیمه شب، پس از دریافت خدمات و فراهم آمدن شرایط پرواز با هواپیمای جایگزین به تهران پرواز کردند.

وی افزود: فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح است.

کد خبر: ۱۴۵٬۲۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha