۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
بارگیری کالا در بندر انزلی ۵۵ درصد رشد یافت
سرپرست راهداری گیلان:

بارگیری کالا در بندر انزلی ۵۵ درصد رشد یافت

رشت - سرپرست راهداری گیلان با اشاره به حمل وبارگیری ۱۳۴ هزار تن کالای اساسی از اول اسفند تاکنون در بندر انزلی گفت: این میزان رشد ۵۵ درصدی نسبت به قبل داشته است.

 به گزارش بازار، به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان، سبحان اله علیپور اظهار داشت: از اول اسفند تا ۲۴ فروردین ماه سالجاری ۱۳۴ هزار و ۹۱۸ تن کالای اساسی از بندرانزلی به مقصد داخل و خارج استان با پنج هزار و ۹۵۷ سفر دستگاه کامیون حمل شده است و این میزان کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۵۵ درصدی را نشان می دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:کالاهای اساسی حمل شده شامل گندم، جو و ذرت بوده است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان گیلان در ادامه به تشریح اقدامات صورت پذیرفته در حوزه حمل و نقل کالای استان در خصوص پیشگیری از شیوع کرونا پرداخت و گفت: علاوه بر ابلاغ دستور العمل‌های وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از کرونا به شرکت‌های حمل و نقل کالای استان، گند زدایی و ضدعفونی کردن پایانه های بار، دفاتر شرکتهای حمل و نقل کالا، به‌طور مستمر در دستور کار قرار دارد.

 علیپور افزود: بسته های بهداشتی شامل دستمال کاغذی، ژل ضدعفونی کننده و ماسک بین رانندگان حمل و نقل کالای اساسی در بندر انزلی توزیع شد.​

کد خبر: ۱۴٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha