۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱
ظرفیت های منطقه ای سیستان و بلوچستان برای کمک به اقشار کم درآمد به کار گرفته شود
در گفتگو با بازار مطرح شد

ظرفیت های منطقه ای سیستان و بلوچستان برای کمک به اقشار کم درآمد به کار گرفته شود

زابل - نماینده منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با تعامل و استفاده از ظرفیت های منطقه ای و ملی و همچنین تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان کمیته امداد و نمایندگان مجلس به کمک اقشار نیازمند شتافت.

محمد سرگزی در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در صورتی می توانند به اهداف خود دست یابند که با یکدیگر متحد شوند و اهداف مشترکی را تعریف کنند.

 نماینده منتخب مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی افزود: از همین رو همه نمایندگان باید با هم متحد شوند و  برای تحقق شعار سال و اجرای پروژه های مختلف از دولت مطالبه گری کنند.

وی با اشاره به اینکه نمی توان همه کشور را با یک نسخه واحد مدیریت کرد، ادامه داد: باید برای استان سیستان و بلوچستان نسخه ای کاربردی و متفاوت اندیشیده شود.

سرگزی گفت: ساماندهی افراد بی بضاعت در منطقه و ایجاد ساز و کاری مناسب برای شناسایی این افراد از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا این افراد نیز بتوانند تحت پوشش نهاد های حمایتی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: باید با تعامل و استفاده از ظرفیت های منطقه ای و ملی و همچنین تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان کمیته امداد و نمایندگان مجلس به کمک اقشار نیازمند شتافت.

کد خبر: ۱۴٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha