۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
افزایش هزینه حمل و نقل، علت اصلی گران شدن سیفی جات
رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات اعلام کرد

افزایش هزینه حمل و نقل، علت اصلی گران شدن سیفی جات

رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات هزینه‌های حمل و نقل و نبود نظارت کافی را علت اصلی گران شدن سیفیجات در چند روز اخیر عنوان کرد.

به گزارش بازار، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات، علت گرانی چند روز اخیر سبزیجات را افزایش ۱۰ درصدی تعرفه بارنامه دانست و گفت: خوشبختانه مشکل رفع شده و تنها در مقطع کوتاهی به دلیل مشکلات کامیون داران شاهد افزایش قیمت بودیم.

کارگر درباره بازنگشتن قیمت برخی اقلام مصرفی که در ماه مبارک رمضان افزایش یافته به میزان قبل گفت: برخی کالاها مانند گوجه فرنگی از مبدا دچار افزایش قیمت شده اند که فروشندگان با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسانند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزیجات دلیل عمده تفاوت قیمت‌ها در سطح بازار را حضور واسطه‌ها در میادین میوه و تره بار دانست و افزود: زمان حضور خریداران در میادین میوه و تره بار هم به دلیل فراوانی یا کمبود محصول دلیل دیگر تفاوت قیمت در مغازه‌ها است.

کارگر با اشاره به ضعف نظارت بر فروشندگان در سطح شهر گفت: متولی این موضوع جهاد کشاورزی است. جهاد کشاورزی باید با استفاده از نیروی انسانی متخصص، تکنولوژی روز و هماهنگی با کشاورزان برای این موضوع برنامه ریزی بلند مدت داشته باشد.

کد خبر: ۱۴۵٬۱۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha