۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۵
بسته حمایتی شرکت های متقاضی دانش بنیان شدن در مازندران تعریف شد
در گفتگو با بازار؛

بسته حمایتی شرکت های متقاضی دانش بنیان شدن در مازندران تعریف شد

ساری- معتمدزادگان، رئیس پارک علم و فناوری مازندران گفت: بسته جدید با ۱۵ فرصت حمایت از شرکت های متقاضی دانش بنیان شدن در استان طراحی و تعریف شده است.

علی معتمدزادگان با اشاره به شعار سال جاری، برنامه ریزی برای ایجاد ناحیه فناوری را از برنامه های حمایت از شرکت های دانش بنیان بیان کرد و افزود: راه اندازی دفاتر ارتباط با پارک های فناوری از دیگر طرح ها است.

وی با بیان اینکه ۲۰ هزار مترمربع به فضاهای دراختیار شرکت های بنیان افزوده می شود، افزود: این اراضی در شهرهای نوشهر، بابلسر و آمل به شرکت های دانش بنیان داده می شود.

وی ادامه داد: واحدهای فناوری که برای دانش بنیان شدن تمایل دارند، مورد حمایت قرار دارند و برای آشنا شدن فرایند دانش بنیان باید برنامه ریزی صورت گیرد.

معتمدزادگان کارگاه های آموزشی برای شرکت های دانش بنیان را برای اخذ صلاحیت و همایش اقتصادی دانش بنیان را را از دیگر برنامه های راهبردی در استان بیان کرد و گفت: رونق اشتغال و تولید به دانش بنیان شدن گره خورده و باید در این زمینه برنامه ریزی و حمایت های لازم را به عمل آورد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از پیش بینی برنامه هایی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: در سطح استان ۹۶ شرکت دانش بنیان فعالیت می کنند.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha