۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
اهدای سیمان رایگان برای احداث مسکن محرومان در گلستان
مدیرکل بنیاد مستضعفان گلستان خبرداد؛

اهدای سیمان رایگان برای احداث مسکن محرومان در گلستان

گرگان- مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان از تامین سیمان رایگان برای ساخت مسکن محرومان در استان خبرداد.

سیدفخرالدین علوی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: یکی از موضوعات در استان بحث تامین سیمان رایگان برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان (در قالب طرح جهش تولید مسکن) است که این اتفاق در استان رخ داده و مشکلی از این بابت نداریم.

مدیرکل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان افزود: بنیاد مستضعفان در گلستان در معرفی زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن جزو استان‌ های پیشرو است و تفاهم نامه های مختلفی در سطح ملی و استانی توسط بنیاد مسکن و دستگاه های دیگر برای احداث واحدهای مسکونی منعقد شده و در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: بنابر گزارش پیشرفت عملکرد این تفاهم نامه ها، وضعیت خوبی در استان داریم، هرچند این ابتدای کار است و بنیاد مستضعفان این آمادگی را دارد تا اقدامات بیشتری در زمینه محرومیت زدایی و طرح های عمرانی و زیرساختی انجام دهد.

علوی بیان کرد: با توجه به اینکه ظرفیت خوبی در حوزه ساخت مسکن در استان گلستان وجود دارد انتظار داریم تا جایی که امکان دارد از ظرفیت تولید سیمان پیوند گلستان در طرح های عمرانی از جمله ساخت مسکن استفاده شود.

مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان گلستان ادامه داد: این نهاد در راستای کمک به دولت برای واگذاری زمین شهری و روستایی به راه و شهرسازی آمادگی دارد.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha