۲۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸
شهرک‌های صنعتی در نزدیکی شیراز راه اندازی می‌شود
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس:

شهرک‌های صنعتی در نزدیکی شیراز راه اندازی می‌شود

شیراز- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از راه اندازی شهرک های صنعتی در نزدیکی شیراز خبرداد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی فارس، سید مصطفی هاشمی با بیان اینکه ایجاد شهرک ها ونواحی صنعتی جدید در نزدیکی مرکز استان باهدف جذب سرریز سرمایه گذار شیراز در اولویت این شرکت است، گفت: در این زمینه با بهره گیری از تمام ظرفیت ها تلاش مضاعف خواهیم کرد.

وی با اشاره به محدودیت اراضی دراطراف شهر شیراز برای ایجلد شهرک صنعتی گفت: در این بازدید گزینه های مختلفی در مناطق بند امیر،لپویی وجاده درودزن مورد بررسی فنی و تخصصی قرارگرفت.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس افزود: پیش از این نیز اراضی اطراف شهر داریون مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته است.

هاشمی سهولت در دسترسی به زیرساخت های آب،برق وگاز ،وجود جاده دسترسی مناسب، حفظ الزامات محیط زیست نظیر رعایت حریم شهرها و روستاها و حفظ فاصله قانونی با دامداری و موقعیت توپوگرافی اراضی را از مهمترین شرایطی بیان کرد که در ارزیابی ها لحاظ می شود.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی فارس با اشاره به تاکید استاندار فارس و پیگیری نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای بستر سازی به منظور جذب سرمایه گذار در قالب ایجاد شهرک های صنعتی جدید بویژه در مرکز استان گفت: این شرکت در قالب های استفاده از اراضی منابع طبیعی، خرید زمین، مشارکت و نیز شهرک های صنعتی غیر دولتی آماده راه اندازی شهرک های صنعتی در استان است.

هاشمی همچنین با بیان اینکه ایجاد یک شهرک صنعتی نیازمند تعامل و هماهنگی و همکاری همه دستگاه های اجرایی است، گفت: در این زمینه دستگاه های اجرایی همکاری مطلوبی با ما داشته اند که امیدواریم این حمایت ها تداوم یابد.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha