۲۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۰
انتقاد از اجاره بهای نجومی
نایب رئیس کمیسیون عمران مطرح کرد

انتقاد از اجاره بهای نجومی

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس به افزایش سرسام آور اجاره بها مسکن اشاره کرد و گفت: در حال حاضر بخش عظیمی از جوانان بعد از ازدواج به دنبال اجاره مسکن بوده که با چنین قیمت هایی به شدت دچار مشکل هستند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، ‌ اسماعیل حسین زهی، با اشاره به وضعیت نامناسب اجاره بها مسکن در سال جاری گفت: متاسفانه در سال‌های اخیر شاهد رشد سرسام آور اجاره بها مسکن بودیم، در سال جاری نیز این افزایش‌ها ادامه دار بوده به حدی که صدای مردم را درآورده است. این موضوع یکی از گلایه های جدی اعضای کمیسیون عمران از وزیر راه و شهرسازی بود که در جلسه با وی مطرح کردند.

وی با بیان اینکه اجاره بها مسکن در خلا نظارتی متولیان امر روز به روز در حال افزایش است، اظهار کرد: دولت باید به صورت جدی به این موضوع ورود کرده و اجاره رشد افسارگستخه اجاره خانه را ندهد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برخی از مسئولان دولتی عنوان می‌کنند که با ساخت سالانه یک میلیون واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن، بازار به تعادل نسبی رسیده و ترمز افزایش قیمت ها کشیده خواهد شد اما این موضوع برای بلندمدت مفید و اثربخش است در حال حاضر بخش عظیمی از جوانان بعد از ازدواج به دنبال اجاره مسکن بوده که با چنین قیمت هایی به شدت دچار مشکل هستند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:وزارت راه و شهرسازی و وزارت صمت باید به موضوع گرانی اجاره بها مسکن ورود کنند، اگر از ابتدای سال برنامه ای برای کنترل بازار اتخاذ نشود تا پایان سال شاهد افزایش چشمگیر اجاره بها خواهیم بود.

کد خبر: ۱۴۵٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha