۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
مهارت‌افزایی کارکنان با تقویت دوره‌های آموزشی از اولویت های اصلی است
مدیرعامل بانک دی:

مهارت‌افزایی کارکنان با تقویت دوره‌های آموزشی از اولویت های اصلی است

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی در بازدید از اداره آموزش، سرمایه‌گذاری آموزشی را با هدف دانش‌افزایی و تقویت مهارت‌های کارکنان از اولویت‌های اصلی این بانک دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، یکی از نقاط تمرکز مدیریت جدید بانک دی در حدود سه ماه گذشته، توجه ویژه به بخش آموزش و برگزاری دوره‌های متنوع در شاخه‌های مختلف بانکداری برای تقویت مهارت نیروی انسانی فعال در بانک بوده‌ است.

قیطاسی در بازدید سرزده از اداره آموزش بانک دی، ضمن حضور در کلاس‌هادرباره اهمیت برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی گفت: برای برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در بانک دی از اساتید خبره و باتجربه نظام بانکی دعوت شده تا در دوره‌ها حضور یابند و انتظار این است بعد از اتمام دوره‌های آموزشی بدو خدمت و حین خدمت برای نیروها شاهد افزایش کیفیت خدمات‌دهی به مشتریان در بخش‌های مختلف بانک باشیم.

وی ادامه داد : این بانک متعلق به سهامدارنی است که بیشتر آنها از خانواده مظعم شهدا و ایثارگران هستند و انتظار می‌رود همکاران بانک دی خدمات بانکی را با بهترین کیفیت به مشتریان و جامعه هدف ارائه کنند.

مدیرعامل بانک دی در ادامه از بخش‌های مختلف اداره آموزش نیز بازدید به عمل آورد و دستوراتی برای تجهیز هر چه سریع‌تر ساختمان اداره آموزش و افزایش کیفیت خدمات آموزشی صادر کرد.

گفتنی است محمود نوه‌سی مسئول اداره آموزش بانک نیز در حاشیه این بازدید به تشریح عملکرد این اداره و برنامه‌ریزی‌های آموزشی بدو خدمت و ضمن خدمت در طول سال جاری پرداخت.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha