۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
هر کیلوگرم خرمای خشک در بازارهای جهانی ۷ تا ۱۰ دلار قیمت دارد| روند صعودی قیمت جهانی لیموی تازه
بازار گزارش می دهد؛

هر کیلوگرم خرمای خشک در بازارهای جهانی ۷ تا ۱۰ دلار قیمت دارد| روند صعودی قیمت جهانی لیموی تازه

در حالیکه هرکیلو خرمای خشک در بازارهای جهانی تا ۱۰ دلار به فروش می رسد، تابلوی قیمتهای جهانی نشان میدهد: در چهارمین ماه میلادی جاری قیمت انار روندی صعودی در پیش گرفته و به یک دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

بازار؛ گروه کشاورزی: بر اساس تابلوی قیمت های جهانی در دهمین روز از ماه آوریل ۲۰۲۲ انواع محصولات کشاورزی در بازارهای جهانی با نوسانات کم نسبت به ماه قبل عرضه می شود.

هر کیلوگرم سیب تازه در بازارهای جهانی تا یک دلار و ۳۴ سنت به فروش می رسد
تابلوی قیمت های جهانی نشان می دهد: هر کیلوگرم میوه انبه در چهارمین ماه سال ۲۰۲۲ با نرخی تا یک دلار و ۲۵ سنت عرضه می شود که افزایش بسیار جزئی نسبت به ماه قبل داشته است.

از سوی دیگر گزارشات جهانی می گوید: در آوریل ۲۰۲۲ هر کیلوگرم سیب تازه با قیمتی بین ۶۱ سنت تا یک دلار و ۳۴ سنت به فروش می رسد که بیانگر ثبات نسبی قیمت این محصول نسبت به ماه های قبلتر است. همچنین میوه پرتقال نیز همچون سیب ثبات قیمتی داشته و در چهارمین ماه سال جاری نیز با نرخی مشابه ماه قبل یعنی ۵۴ سنت در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود.

علاوه بر این قیمت های جهانی نشان می دهد: هر کیلوگرم موز در بازارهای جهانی تا ۵۲ سنت به فروش می رسد که نشان می دهد نسبت ماه مارس بدون تغییر قیمت مانده است. بر این اساس قیمت هندوانه تازه بدون هیچ گونه تغییری نسبت به سه ماه قبل، به ازای هر کیلوگرم با نرخی بین ۲۷ سنت تا ۴۵ سنت به فروش می رسد.

بر اساس تابلوی قیمت های جهانی، انگور تازه سفره ای نیز از جمله محصولاتی است که در ماه آوریل هیچ تغییر قیمتی نداشته و مانند ماه قبل به نرخ یک دلار و ۹۵ سنت به ازای هر کیلوگرم عرضه می شود

کاهش ۵۰ درصدی قیمت آناناس در بازارهای جهانی| قیمت انگور تازه نسبت به ماه قبل تغییری نداشته است
از سوی دیگر آناناس تازه جزو میوه های گرمسیری است که در آوریل ۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) با نرخ ۶۲ سنت در بازارهای جهانی خرید و فروش می شود. این در حالی است که نرخ این میوه در ماه قبل یک دلار و ۴ سنت بوده و این بیانگر کاهش حدودا ۵۰ درصدی قیمت این محصول است.

همچنین هر کیلوگرم میوه اژدها (پیتایا) در بازارهای جهانی بدون کمترین کاهش یا افزایشی نسبت به ماه قبل به نرخ ۸۵ سنت تا ۹ دلار و ۱۴ سنت عرضه می شود.

بر اساس این گزارش، انگور تازه سفره ای نیز از جمله محصولاتی است که در ماه آوریل هیچ تغییر قیمتی نداشته و مانند ماه قبل به نرخ یک دلار و ۹۵ سنت به ازای هر کیلوگرم عرضه می شود.

قیمت جهانی هر کیلوگرم خرمای خشک در آوریل بدون کمترین تغییری نسبت به ماه قبل بین ۶ دلار و ۹۹ سنت تا ۱۰ دلار و ۶۰ است

قیمت جهانی هر کیلوگرم خرمای خشک بین ۷ تا ۱۰ دلار و نیم متغیر است
تابلوی قیمت ها جهانی در آوریل ۲۰۲۲ همچنین حاکی از این است: هر کیلوگرم گلابی تازه در بازارهای جهانی بین یک دلار و ۹ سنت تا یک دلار و ۷۲ سنت به فروش می رسد. به این ترتیب نسبت به ماه قبل افزایشی بیش از نیم دلار داشته است.

از سوی دیگر تابلوی قیمت های جهانی نشان می دهد: قیمت هر کیلوگرم خرمای خشک در مدت نامبرده بدون کمترین تغییری نسبت به ماه قبل بین ۶ دلار و ۹۹ سنت تا ۱۰ دلار و ۶۰ است.

همچنین هر کیلوگرم مغز بادام از دیگر محصولات کشاورزی است که در آوریل جاری به نرخ ۵ دلار و ۱۱ سنت خرید و فروش می شود که نشان می دهد نسبت به ماه قبل کاهش جزئی داشته است. این در شرایطی است که بر اساس این گزارش قیمت هر کیلوگرم مغز بادام هندی در مدت نامبرده بین ۶ دلار و ۲۰ سنت تا ۷ دلار و ۸۰ متغیر است.

روند نزولی قیمت جهانی زنجبیل ادامه دارد| هر کیلو انار یک دلار و ۳۰ سنت
تابلوی قیمت جهانی همچنین حاکی از این است: قیمت زنجبیل کامل در بازارهای جهانی نسبت به ماه قبل روندی نسبتا نزولی داشته است و با قیمت ۷۲ سنت به ازای هر کیلوگرم به فروش می رسد.

از سوی دیگر هر کیلوگرم انار تازه در بازارهای جهانی در چهارمین ماه میلادی جاری یک دلار و ۳۰ سنت است که نسبت به ماه قبل کمی افزایش داشته است. علاوه بر این آووکادوی تازه در بازارهای جهانی با نرخی بین یک دلار و ۸۴ سنت تا ۶ دلار و ۹۳ سنت خرید و فروش می شود.

تابلوی قیمتهای جهانی محصولات کشاورزی در ماه جاری همچنین نشان می دهد: قیمت جهانی هر کیلوگرم لیموی تازه بسته به کیفیت آن بین ۶۲ سنت تا یک دلار و ۹ سنت متغیر است و به این ترتیب نسبت به ماه قبل افزایشی حدودا ۳۰ سنتی را به ثبت رسانده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha