۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان بوشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان بوشهر

بوشهر- زراعت‌گر دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان بوشهر خبر داد.

داریوش زراعتگر در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال "تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین " نامگذاری شده و همه موظف هستیم به گونه‌ای عمل کنیم که شعار سال به صورت عملی محقق شود.

وی افزود: بانک‌ها نقش بسیار مهمی در تولید و اشتغال دارند و در سال گذشته با تلاش مجموعه بانک‌های استان، حمایت لازم را از تولیدکنندگان داشتیم که این روند در سال جاری با کیفیت مطلوب‌تری تداوم خواهد داشت.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر خاطر نشان کرد: حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان و تقویت حوزه تولید از اولویت‌های اساسی بانک‌های استان بوشهر در سال جاری است و انتظار داریم با پرداخت تسهیلات هدفمند، با برنامه‌ریزی صحیح شاهد بهبود وضعیت اشتغال در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر باشیم.

زراعتگر در ادامه با بیان اینکه استان بوشهر در پرداخت تسهیلات ازدواجی نیز پیشتاز است یادآور شد: با هماهنگی صورت گرفته، بانک‌های استان با شتاب بخشیدن به تسهیلات ازدواج، زمینه شادی خانواده‌ها و زوج‌های جوان را فراهم کردند.

وی از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات ازدواج به مبلغ هزارمیلیارد تومان به جوانان استان پرداخت شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان بوشهر گفت: این میزان تسهیلات توسط ۱۳ بانک عامل در استان بوشهر پرداخت شده و در سال ۱۴۰۱ نیز با شتاب بیشتری تداوم خواهد داشت.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha