۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
مصوبات سفرهای استانی در وزارت نیرو لازم الاجراست
معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو:

مصوبات سفرهای استانی در وزارت نیرو لازم الاجراست

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو مصوبات سفرهای استانی را لازم الاجرا دانست و گفت: این مصوبات از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار بوده و باید اقدامات لازم از سوی مدیران استانی انجام شود.

به گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، احمد حیدری در نشست تخصصی مدیران صنعت آب و آبفای کشور که با محوریت تبیین اهداف و برنامه‌های سال ۱۴۰۱ در سالن اجتماعات وزارت نیرو برگزار شد، با اشاره به همکاری و هماهنگی مناسب دستگاه‌ها با وزارت نیرو اظهار کرد: تمامی شرکت‌های تابعه باید با سیاست‌های اجرایی و اعلامی از سوی وزارت نیرو هماهنگ بوده و در این راستا گام‌های موثری بردارند.

وی با بیان اینکه اگر در موضوعات مرتبط مدیریت واحد صورت نگیرد، قطعا با مشکل مواجه خواهیم شد، گفت: در مسئله آب اکثر قسمت‌های تولید و مصرف دست وزارت نیرو نیست، اما مدیریت این موضوع بر عهده این وزارتخانه است که باید با اقدامات گسترده در حفظ این کالای مهم و حیاتی کوشا باشیم.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت فعالیت شوراهای انسجام بخشی در استان‌ها افزود: مدیران انسجام بخشی در استان‌ها باید بتوانند سیاست‌های این وزارتخانه را در استان اجرایی کرده و در راستای اجرای دقیق آن گام بردارند.

حیدری با بیان اینکه نمایندگان مجلس در این چند ماه همراه وزارت نیرو بودند، اضافه کرد: در قانون بودجه سال ۱۴۰۱ هماهنگی مجلس با نیازهای وزارت نیرو در بخش‌های مختلف انجام شد.

وی ادامه داد: قطعا نقش مدیران در اجرای برنامه‌ها و اقناع نمایندگان در خصوص پروژه‌های استانی موثر بوده و در صورت هماهنگی با نمایندگان، مردم نیز در بخش‌های مختلف همراهی لازم را خواهند داشت.

معاون حقوقی، پشتیبانی و مجلس وزیر نیرو مصوبات سفرهای استانی را لازم الاجرا دانست و خاطرنشان کرد: این مصوبات از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار بوده و باید پس از بررسی توسط مدیران، اقدامات لازم در زمینه اجرای آنها انجام شود.

وی در پایان بر ارتباط بین حوزه ستادی و استان‌ها تاکید کرد و گفت: هر چه ارتباط بین استان و مرکز بیشتر باشد، قطعا موجب تسهیل بیشتری در کارها می‌شود؛ چرا که امروز تمامی مجموعه‌ها در تعامل کامل با وزارت نیرو هستند و امیدواریم بتوانیم در سایه این هماهنگی‌ها خدمات مفیدتری را در کشور اجرایی کنیم.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha