۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
توزیع ۲ هزار تن گوشت و مرغ منجمد در فارس
مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس خبر داد

توزیع ۲ هزار تن گوشت و مرغ منجمد در فارس

شیراز- مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی فارس گفت: در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و نیمه اول فروردین، یک هزار و ۹۰۰ تن مرغ منجمد و بیش از ۱۰۰ تن گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار در استان توزیع شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی فارس، سید محمدرضا سعادت گفت: در راستای تنظیم بازار و تامین اقلام پروتئینی مورد نیاز مردم در ایام پایانی سال و نیمه اول فروردین، میزان ۱۹۰۰ تن مرغ منجمد و بیش از ۱۰۰ تن گوشت قرمز با قیمت تنظیم بازار و با نظارت دستگاه های اجرایی مرتبط و کارشناسان اداره کل پشتیبانی امور دام استان توزیع و ضمن توزیع شهرستانی، توزیع سیار نیز در مناطق و شهرک‌های حاشیه‌ای و مبادی ورودی شهر شیراز به منظور رفاه مسافرین انجام گرفت.

وی با بیان اینکه گوشت سفید و قرمز به میزان کافی خریداری و در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده است، اظهار کرد: توزیع گوشت و مرغ تنظیم بازار در ماه مبارک رمضان نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

به گفته این مقام مسئول، بالغ بر ۴۲۰هزار تن انواع نهاده‌های دامی(۱۴۰هزارتن ذرت،۱۱۶هزارتن کنجاله سویا و ۱۶۴هزارتن جو) در سال ۱۴۰۰ به منظور حمایت از تولیدکنندگان و رونق تولید ملی توسط اداره کل پشتیبانی امور دام فارس در بین تولیدکنندگان بخش دام و طیور توزیع که این میزان توزیع نسبت به سال قبل از رشد ۷۵درصدی، و نسبت به دوسال قبل از رشد ۱۴۲ درصدی برخوردار بوده است.

کد خبر: ۱۴۴٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha