۲۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
ساعت هوشمند جدید «گارمین» مجهز به فناوری شارژ خورشیدی
تازه های فناوری؛

ساعت هوشمند جدید «گارمین» مجهز به فناوری شارژ خورشیدی

شرکت گارمین از مدل جدید ساعت های هوشمند خود خبر داده که به فناوری شارژ و باتری خورشیدی مجهز بوده و در حقیقت، انقلابی در زمینه باتری ساعت های دیجیتال محسوب می شود.

به گزارش بازار، با تکامل هر روزه جت های هوشمند دیجیتال به ویژه ساعت های هوشمند، شاهد تقویت تکنولوژی مربوط به آنها هستیم.در خصوص ساعت ها و دستبندهای سلامتی هوشمند باید گفت که ظاهرا رقابت شرکت های تولید کننده این گجت ها، بر تقویت باتری و توان نگهداری شارژ آنها متمرکز شده تا هر چه بیشتر، به سمت عملکرد طولانی باتری های ساعت های عقربه ای معمولی حرکت کرده و این نقص نصبی را بر طرف کنند.

در همین راستا، شرکت «گارمین» که از جمله بزرگان ساعت های هوشمند در جهان به حساب می آید، از مد جدید خود به نام Forerunner ۹۵۵ رونمایی کرده که بنا به ادعای این شرکت، از باتری فوق العاده قدرتمند و بی نظیر بهره برده و در حقیقت، تحولی شگرف در عمر باتری ساعت های هوشمند به وجود آورده است.

ساعت هوشمند جدید «گارمین» مجهز به فناوری شارژ خورشیدی

این مدل، درست مانند مدل قبلی خود یعنی ۹۴۵، از صفحه محافظت شده با گوریلا گلس بهره برده و می توان گفت به لحاظ مشخصات فنی نیز تفاوت چندانی با آن ندارد.

اما در خصوص باتری این ساعت جذاب باید گفت که این گجت به سیستم باتری خورشیدی مجهز بوده که در طول روز، امکان شارژ شدن باتری ساعت را برای شما فراهم آورده و کمک می کند تا طول عمر باتری بیشتر شود.

بنا به ادعای گارمین، بر خلاف سایر ساعت های هوشمند، این مدل می تواند با کمک باتری خورشیدی تعبیه شده بر روی خود، تا دو هفته در حال هوشمند شارژ نگه داشته و حتی در صورت استفاده مداوم از GPS نیز می تواند تا ۳۶ ساعهت شارژ نگه دارد که از این حیث، عملکرد بی نظیری نسبت سایر رقبای خود دارد.

گارمین ۹۵۵ در حقیقت نخستین ساعت هوشمند تولید شده توسط یک کمپانی خوشنام و بزرگ است که به باتری خورشیدی مجهز بوده و می تواند یکی از بهترین گزینه های موجود رد بازار برای کوهنوردان و ورزشکاران حرفه ای والبته علاقمندان به کمپینگ باشد.

کد خبر: ۱۴۴٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha