۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۳
کارخانه رب اسدآباد به چرخه تولید باز می گردد
پس از رفع مشکل؛

کارخانه رب اسدآباد به چرخه تولید باز می گردد

همدان - سرپرست فرمانداری اسدآباد از فعالیت مجدد کارخانه رب این شهرستان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: ظرفیت اسمی این کارخانه یک هزار و ۳۰۰ تن است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اسدآباد، حسین‌علی شرکائی در ستاد تسهیل و رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرک‌ صنعتی اسدآباد که با حضور برخی از مدیران کل استان در محل این شهرک‌صنعتی برگزار شد، اظهار کرد: کارخانه رب شهرستان به عنوان تنها واحد صنایع تبدیلی اسدآباد پس از یک سال و نیم تعطیلی به دلیل مشکلات قضایی، پس از حل مشکل در آینده نزدیک فعالیت مجدد خود را آغاز و به چرخه تولید بازخواهد گشت.

وی با بیان اینکه شهرستان اسدآباد یکی از قطب‌های مهم تولید گوجه‌فرنگی در استان همدان به‌شمار می‌رود و هر ساله بخش عمده‌ای از تولیدات کشاورزی این شهرستان به این محصول اختصاص دارد، افزود :بازگشت دوباره کارخانه رب اسدآباد به چرخه تولید از نقش موثری در مرتفع شدن مشکلات گوجه کاران اسدآبادی خواهد داشت.

شرکائی ظرفیت اسمی این کارخانه را یک هزار و ۳۰۰ تن برشمرد و تصریح کرد: در فاز اول تولید در فصل برداشت گوجه این کارخانه مانند گذشته دارای ۱۱۰ نفر اشتغال خواهد بود و در فاز فرآوری طرح نیز با جمع بندی هیئت مدیره کارخانه و مسجل شدن به انجام رسیدن آن ۱۳۰ نفر به اشتغال اضافه می شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha