۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۳
کلینیک کسب و کار استان سمنان ۵۵ مشاور اقتصادی دارد| ارائه راهکار به تولیدگران
معاون شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

کلینیک کسب و کار استان سمنان ۵۵ مشاور اقتصادی دارد| ارائه راهکار به تولیدگران

سمنان- بُوند معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی سمنان با اشاره به کارکردهای کلینیک کسب و کار استان، گفت: این کلینیک ۵۵ مشاور در زمینه تولید و اقتصاد برای واحدهای صنعتی استان دارد.

داوود بُوَند در گفتگو با خبرنگار بازار در حاشیه نشست با خبرنگاران با اشاره به حمایت های صورت گرفته از واحد های صنعتی استان سمنان، تاکید کرد: حمایت مالی و معنوی از واحد های تولیدی در سامانه http://eservice.isipo.ir صورت می گیرد که خوشبختانه در سال گذشته ۶۱ طرح از این مشاوره و حمایت ها برخوردار شدند.

وی با بیان اینکه واحد های تولیدی همچنین توسط مشاوران، مشورت می گیرند، تاکید کرد: کلینیک کسب و کار استان سمنان با رویکرد ایجاد جامع ترین، طبقه بندی شده ترین، منظم ترین و قابل اعتمادترین مشاورین و با داشتن ۵۵ مشاور حقیقی و حقوقی شامل ۳۶ مشاور حقیقی و ۱۹ مشاور حقوقی در استان مشغول فعالیت است.

معاون شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به فعالیت تیم‌های عارضه‌یابی در راستای توسعه و بهبود مستمر شناخت نیازهای جامعه هدف کلینیک کسب و کار، تصریح کرد: ۹ مشاور عارضه‌یابی، ۲۱ مشاور برای توسعه محصول و فناوری، ۹ مشاور توسعه نظام مدیریت، هفت مشاور برای بازاریابی و بازرگانی، پنج مشاور سرمایه‌گذاری و تامین مالی و یک مشاور برای زیرساخت و نیز فناوری اطلاعات در تیم‌های عارضه‌یابی و توانمندساز کلینیک کسب و کار ایفای نقش دارند.

بوند با بیان اینکه یک بستر ارتباطی بین مشاوران کسب و کار و صاحبان با هدف افزایش بهره‌وری سرمایه‌های ملی ایجاد شد، ادامه داد: پنج وبینار، سمینار و کارگاه آموزشی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری، ۱۵ مورد جذب مشاور، برگزاری پنج کلینیک سیار به منظور ارائه مشاوره مناسب و رایگان و پاسخگویی به سوالات واحدهای صنعتی و ... از جمله برنامه‌های عملیاتی کلینیک کسب و کار در سال ۱۴۰۰ بود.

وی افزود: کلینیک کسب و کار با هدف ارائه‌ی خدمات اثربخش کسب و کار بر اساس دامنه شمول مندرج در بخشنامه کلینیک کسب و کار راه اندازی شد. شناسایی، تحلیل وضعیت، دسته بندی و مستند سازی نیازها و مسائل کسب و کار بنگاه ها و طرح ها، خوشه ها و رشته صنعت‌ها، در قالب مصاحبه، بازدید حضوری از واحد و یا مراجعه مستقیم متقاضی به مراکز خدمات فناوری و کسب و کار، برگزاری کلینیک‌های سیار، مراجعه تیم‌های توانمند ساز به بنگاهها در قالب برنامه‌های تدوین شده بخشی از حوزه خدمات و فعالیت کلینیک کسب و کار است.

کد خبر: ۱۴۴٬۳۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha