۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
جابجایی بیش از ۱۱ میلیون تن کالا از مبادی استان همدان
سال گذشته صورت گرفت؛

جابجایی بیش از ۱۱ میلیون تن کالا از مبادی استان همدان

همدان - معاون حمل و نقل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان از جابجایی ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تن کالا طی سال گذشته از مبادی این استان خبر داد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای همدان، محمد سرگزی گفت: عمده کالاهای حمل شده استان همدان مربوط به انواع محمولات سیمان و کلینگر، محمولات معدنی، محصولات کشاورزی، شمش آهن و انواع محمولات نفتی است.

وی افزود: از این مقدار جابجایی بیش از ۳۰ درصد سهم محمولات معدنی و سیمان، ۱۰ درصد محمولات نفتی و ۱۰ درصد سیب زمینی (به عنوان یکی از مهمترین محصولات کشاورزی استان) بوده است.

معاون حمل و نقل استان همدان تأکید کرد: ۹۸ شرکت حمل و نقل فعال داخلی استان همدان با بیش از ۲۱ هزار راننده باری و ۱۲ هزار ناوگان سنگین باری در این مدت، جابجایی کالاهای حمل شده را بر عهده داشتند.

سرگزی عنوان کرد: با توجه به لزوم و اهمیت حمل کالاهای اساسی از بنادر این اداره کل با همکاری تشکل‌های صنفی استان، شرکت‌ها و رانندگان نسبت به اعزام و حمل محمولات دامی و کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به انجام بیش از دو هزار گشت مشترک با حضور نمایندگان پلیس راه و تشکل‌های صنفی خواستار همکاری همه تشکل‌های صنفی، رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل در خصوص اجرای به موقع طرح‌ها و سیاست‌های ابلاغی سازمان و قوانین و مقررات سازمان متبوع شد تا شاهد حمل و نقلی روان و ایمن در سطح جاده‌های کشور باشیم.

کد خبر: ۱۴۴٬۲۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha