۲۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
ادامه احتمالی روند صعودی برای ارز دیجیتال «انکر»| تلاش برای رسیدن به ۰.۱ دلار ادامه دارد
تحلیل بازار رمزارزها؛

ادامه احتمالی روند صعودی برای ارز دیجیتال «انکر»| تلاش برای رسیدن به ۰.۱ دلار ادامه دارد

گاوهای بازار کریپتو موفق شدند روند بازگشتی جدیدی برای ارز دیجیتال انکر (ANKR) آغاز کرده‌ و حمله سه روزه بی‌امان خرس‌ها را متوقف کردند.

به گزارش بازار، طی روزهای گذشته، گاوهای بازار کریپتو موفق شدند روند بازگشتی جدیدی برای ارز دیجیتال انکر (ANKR) آغاز کرده‌ و حمله سه روزه بی‌امان خرس‌ها را متوقف کردند.

جفت ANKR/USDT روز پنجشنبه پس از افزایش سرعت فروش در بازار ارزهای دیجیتال در پایان روز معاملاتی، ۱۵.۷۴ درصد از ارزش خود را دست داد. این فروش، حمایت ۰.۰۸۱۵۴ را نقض کرد، اما نتوانست خط روند صعودی را که پایین‌ترین سطح‌های اخیر از ۲۴ فوریه تا به امروز را به هم مرتبط می‌کند، از بین ببرد. اگر نقطه مقاومت ۰.۰۸۱۵۴ دلار بتواند ادامه صعود قیمت قیمت را متوقف کند، جهش روزانه روند همچنان ممکن است به عملکرد صعودی تبدیل نشود.

این حرکت صعودی مجدد در حالی انجام می شود که علاقه مندان به بازار ارزهای دیجیتال راه اندازی پروژه SDK جدید بازی بر روی بلاک چین انکر را نظاره گر هستند. این کیت توسعه نرم‌افزار جدید انکر، استودیوهای ساخت بازی های رایانه ای مبتنی بر بلاکچین را قادر می‌سازد تا قابلیت‌های Web۳.۰ بخش های مختلف بازی خود را ارتقا دهند. علاوه بر این، SDK همچنین به استودیوهای بازی اجازه می‌دهد تا فایل‌های دیجیتال خود را در NFT‌ها قرار دهند.

پیش بینی قیمت انکر

ادامه احتمالی روند صعودی برای ارز دیجیتال «انکر»| تلاش برای رسیدن به ۰.۱ دلار ادامه دارد


اگر گاوها موفق به عبور از مقاومت ۰.۰۸۱۵۴ دلار شوند، هدف بعدی قیمت در نقطه ۰.۱۰۴۵۴ به پایین ترین حد ۱۵ سپتامبر و ۱۹ اکتبر ۲۰۲۱ خواهد رسید. بالاتر از این سطح، موانع قیمت اضافی ۰.۱۱۹۵۲ (کمترین سطح ۲۷ دسامبر ۲۰۲۱/۳ ژانویه ۲۰۲۲) و ۰.۱۳۴۵۶ خواهد بود. حرکت بازیابی زمانی ادامه می یابد که قیمت از سطح مقاومت ۰.۱۰۴۵۴ فراتر رود.

از طرف دیگر، این احتمال وجود دارد که کندل قیمت در سطح مقاومت فعلی با رد شود. در این سناریو، عقب نشینی در ابتدا سطح حمایت ۰.۰۷۳۵۴ (کم ترین سطح ۳ فوریه و ۲۰ مارس) را قبل از اینکه محور ۰.۰۶۴۷۴ به عنوان یک هدف اضافی به سمت نزول وارد تصویر شود، آزمایش می کند. در نهایت، ۰.۰۵۴۷۵ (کمترین سطح ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۱) و ۰.۰۴۱۱۵ هدف اضافی را به سمت جنوب در کوتاه مدت کامل می کنند.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha