۱۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹
احتمال افزایش قیمت اتریوم کلاسیک به ۸۲ دلار در میان مدت
تحلیل بازار رمزارزها؛

احتمال افزایش قیمت اتریوم کلاسیک به ۸۲ دلار در میان مدت

پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک (ETC ) نشان می دهد که قیمت این ارز قدیمی بازار رمز ارزها ممکن است در میان مدت به ۸۲ دلار برسد.

به گزارش بازار، پیش بینی قیمت اتریوم کلاسیک (ETC ) نشان می دهد که قیمت این ارز قدیمی بازار رمز ارزها ممکن است در میان مدت به ۸۲ دلار برسد.

در ۲۲ مارس ۲۰۲۲، قیمت ETC از خط روند نزولی خارج شده و این شکست قیمت را به ۵۲.۶۶ دلار رساند نهایتا طی چند هفته حدود ۲۵ درصد بازدهی برای سرمایه گذاران خود ایجاد کرد. با این وجود، قیمت در سطح ۵۲.۶۶ دلار رد شد و اکنون در حال آزمایش مجدد خط روند است. در زمان نگارش این مطلب، قیمت اتریوم کلاسیک به دلیل افت و ریزش قیمت روزهای اخیر بازار رمز ارزها، در ۴۰ دلار معامله شده و بیست و نهمین دارایی دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است.

اتریوم کلاسیک چیست؟
همانطور که از نام آن پیداست، اتریوم کلاسیک بلاک چین قدیمی اتریوم است که بلاک چین فعلی اتریوم از آن جدا شده است. در جولای ۲۰۱۶، اتریوم به دلیل سوء استفاده در کیف پول شخص ثالث با یک هک گسترده مواجه شد.

پس از هک، بنیاد اتریوم تراکنش‌های هک شده را برای بازگرداندن وجوه دزدیده شده لغو کرد. این تحولات نهایتا یک بلاکچین جدید اتریوم را تشکیل داد که در حال حاضر با نماد "Eth" معامله می شود.

برخی از توسعه دهندگان و سرمایه گذاران اتریوم با این تصمیم مخالف بودند و زنجیره قدیمی را زنده نگه داشتند. در نتیجه، این بلاکچین با اندکی تغییر نام، تحت عنوان اتریوم کلاسیک به کار خود ادامه داد. در می ۲۰۲۱، قیمت اتریوم کلاسیک به بالاترین حد خود یعنی ۱۶۷ دلار رسید.

پیش بینی قیمت کلاسیک اتریوم

احتمال افزایش قیمت اتریوم کلاسیک به ۸۲ دلار در میان مدت


تجزیه و تحلیل فنی نمودار قیمت ETC نشان می دهد که قیمت در حال آزمایش مجدد برای عبور از خط روند نزولی است. هر گونه جهش از سطوح فعلی می تواند قیمت را به ۵۸ دلار در کوتاه مدت و ۸۲ دلار در میان مدت برساند.

با این حال، بسته شدن کندل های قیمت زیر ۵۰ EMA (۳۷.۵۵ دلار) می تواند این پیش بینی قیمت برای کلاسیک اتریوم را از مدار خارج کند. بنابراین مدیریت ریسک مناسب قبل از ورود به هر تجارت ارز دیجیتال اتریوم کلاسیک ضروری است. در حال حاضر، ETC با قیمت ۴۰ دلار معامله می شود که۷۶ درصد کمتر از بیشترین قیمت خود در ماه می ۲۰۲۱ به حساب می آید.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha