۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۴
توفان در شرق اصفهان محدودیت در ترددها را در پی داشته است
مدیرکل بحران استانداری اصفهان:

توفان در شرق اصفهان محدودیت در ترددها را در پی داشته است

اصفهان - شیشه فروش، مدیرکل بحران استان اصفهان گفت: توفان در شرق استان اصفهان محدودیت در ترددها را در پی داشته است.

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار بازار با اشاره به شروع توفان در مناطقی از شرق استان اصفهان اظهار داشت: این توفان باعث شده است که محدودیت در ترددها را در پی داشته است.

وی با بیان اینکه توفان همراه با گرد و غبار بوده است، ابراز داشت: این موضوع باعث شده است که محدودیت های ترافیکی موقت توسط پلیس راهور در برخی از محورهای مواصلاتی اعمال شود.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: محدودیت های تردد به منظور پیشگیری از وقوع حوادث و سوانح رانندگی و جاده ای در آزادراه شرق از پل اردستان تا پل فرودگاه اعمال شده است.

وی با اشاره به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر توفان و وزش باد شدید در سطح استان اصفهان گفت: این توفان از پنجشنبه شروع و تا یکشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

شیشه فروش با اشاره به اینکه این تندبادهای لحظه ای بیشتر در ساعات بعد از ظهر اتفاق می افتد، خاطرنشان کرد: با توجه به فعال بودن کانون های گرد و غبار و همچنین احتمال آسیب به اشجار و سازه های موقت لازم است تمهیدات لازم برای بروز هرگونه خسارت اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه لازم است هموطنان و همشهریان نسبت به استحکام سازی سازه های موقت و تابلوها اقدامات لازم را انجام دهند، تاکید کرد: کاهش میدان دید و اختلال در تردد محورها از جمله پیامدها و مخاطرات دیگر این تندبادهای لحظه ای خواهد بود.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان گفت: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ترددهای جاده ای و همچنین حفاظت از تاسیسات کشاورزی از جمله توصیه های دیگر برای روزهای پیش رو است.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مردم IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      زایندرود وتالاب گاوخونی که خشک بشد تمام این غبار از اصفهان به تهران ویزد وسایر استانها اثر میکند .دراینده نچندان دور بدتر میشود