۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
عملیات آبرسانی به روستاهای فارس تسریع شود
استاندار فارس:

عملیات آبرسانی به روستاهای فارس تسریع شود

شیراز- استاندار فارس گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های آبرسانی به روستاهای این استان تسریع شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی بیان کرد: تلاش‌های خوبی در زمینه رفع مشکل آبرسانی در مناطق مختلف استان فارس در حال انجام است که جای تقدیر و تشکر دارد اماباید بدانیم معضل آب یک مساله ملی است و بویژه در فارس دغدغه‌های بیشتری در این زمینه وجود دارد و پیش بینی‌های زیادی در سطح دنیا در خصوص بحران‌های آبی مطرح می‌شود.

وی با اشاره به مشکلات موجود در حوزه آب گفت: رفع مشکلات در این زمینه نیازمند حرکت‌های جهادی و تلاش شبانه روزی است بامنتظر ماندن به تزریق اعتبارات و در گیر شدن به فرایندهای اداری کار به جایی نخواهد رسید بلکه باید به صورت جهادی اقدام کرد و تدبیر خوبی در سطح کشور صورت گرفته که مشکلات در حوزه آبرسانی در قالب کار و حرکت‌های جهادی و استفاده از ظرفیت بسیج رفع شود.

استاندار فارس اظهار کرد: استان فارس در بسیاری از زمینه‌ها پیشتاز بوده و در این مساله نیز توقع می‌رود که جز اولین استان‌هایی باشیم که بیشترین عملیات اجرایی در روستاها جهت رفع معضل آب را شاهد باشیم و مطمئناً این مساله خواسته اصلی روستانشینان می‌باشد و حتی می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات از جمله مهاجرت نیز جلوگیری کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس گفت: انتظار داریم که با تلاش همگانی و کار جهادی هر چه سریع‌تر پروژه‌های آبرسانی به روستاهارا انجام دهید و مدت زمان عملیات اجرایی آن را تا جایی که می‌توانند کاهش دهید تا زودتر مردم از این خدمات بهرمند شوند. تجربه موفق خوبی در کار هماهنگ و جهادی داریم که موفقیت آمیز بوده مانند ایام نوروز که کارهای خوبی در خدمات دهی به مسافران وتلاش در کاهش تصادفات جاده‌ای انجام شد که با همان کار هماهنگ و جهادی بویژه در هفته دوم نوروز محقق شد.

ایمانیه با تجهیز تعدادی از گروه‌های جهادی عمرانی استان فارس موافقت کرد و گفت: با توجه به اینکه هنوز اعتبارات سال جدید بهصورت دقیق مشخص نشده لذا بررسی‌ها انجام خواهیم داد که از چه طریق و به چه شکلی می‌توانیم این اعتبارات را تأمین کنیم.

استاندار فارس افزود: البته این تجهیز گروه‌های جهادی را موافق هستیم و تلاش‌ها خواهیم کرد و با کمک همه مجموعه‌ها پشتیبانی ازگروه‌های جهادی در اولویت باشد.

اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی نیز در این جلسه بیان کرد: هم اکنون چهار هزار و ۴۳۷ گروه جهادی در استان فارس ازطریق سامانه اطلس ثبت شده اند و در عرصه‌های مختلف از جمله عمرانی، علمی، آموزشی، تربیتی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت ودرمان، اشتغال زایی، مقابله با حوادث و بحران‌ها، کشاورزی، منابع طبیعی، دامپزشکی و … فعالیت می‌کنند که بسیاری از گروه‌ها به صورت تخصصی در حوزه خاصی فعالیت می‌کنند که یکی از حوزه‌ها مربوط به امور عمرانی و ساخت ساز مسکن برای محرمان می‌باشد.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha