۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
 اجرای فضاهای گردشگری با محوریت بازارچه صنایع دستی در بیله سوار
استاندار اردبیل تاکید کرد؛

اجرای فضاهای گردشگری با محوریت بازارچه صنایع دستی در بیله سوار

اردبیل- استاندار اردبیل با اشاره به ظرفیت مرزی شهرستان بیله سوار، اجرای فضاهای گردشگری با محوریت بازارچه صنایع دستی را از جمله برنامه‌های قابل اجرا در این منطقه عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه بررسی برنامه پیشرفت شهرستان بیله سوار اظهار کرد: در برنامه پیشرفت استان به ظرفیت های شهرستان ها در زمینه های مختلف توجه شده و تلاش می شود با اجرای پروژه های دارای اولویت، زمینه توسعه شهرستان و رفع نیازمندی مردم فراهم شود.

وی با اشاره به برخی مشکلات شهرستان بیله سوار از جمله آبرسانی، از برنامه ریزی برای تامین اعتبار و کاهش مشکلات این بخش خبر داد.

استاندار اردبیل بر هماهنگی فرمانداری ها با دستگاههای اجرایی برای همفکری در راستای تامین اعتبارات مورد نیاز از محل های مختلف تاکید کرد و گفت: در صورتی که پروژه ها برای تکمیل نیاز به اعتبار ملی داشته باشد، اعلام شود تا پیگیری های لازم صورت پذیرد.

عاملی با اشاره به ظرفیت مرزی شهرستان بیله سوار، اجرای فضاهای گردشگری با محوریت بازارچه صنایع دستی را از جمله برنامه های قابل اجرا در این منطقه عنوان کرد و خواستار برنامه ریزی شد.

وی زراعت در زمینه گیاهان دارویی و راه اندازی واحدهای صنایع تبدیلی گیاهان دارویی در بیله سوار را از دیگر برنامه هایی دانست که این شهرستان ظرفیت های آن را دارد و باید اجرایی شود.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مجید IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۹
      0 0
      با سلام شهرستان بیله سوار و ظرفیت های آن ، حتی برای مسئولین این شهر نیز پوشیده است. زمین حاصلخیز،آب مناسب،هوای معتدل،بره اصیل مغان،وجود گمرک،نیروی جوان جویای کار،شرکت معظم کشت و صنعت و... ازجمله ظرفیت های این شهرستان است.