۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان سمنان حذف شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان:

فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان سمنان حذف شد

سمنان- باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان حذف شد، گفت: این اقدام برای تسهیل در سرمایه گذاری انجام می شود.

محمدرضا باقری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه واگذاری اراضی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، تاکید کرد: در راستای شفاف‌سازی فرآیندها و تاکید دولت مردمی تمهیدات لازم در خصوص احصاء و الکترونیکی کردن واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی انجام و از ابتدای امسال تمام این فرآیندها به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه الکترونیکی شدن و حذف فرآیند کاغذی واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی از اقدامات مهم در راستای شفافیت، جمع‌آوری امضاهای طلایی و مبارزه با فساد و رانت در دولت مردمی است، ابراز کرد: تمام امور مرتبط با انتخاب قطعات زمین، بارگذاری مدارک و مجوزها، ارسال فرم محاسبه قیمت و واریز وجه به صورت کاملا الکترونیکی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: در این طرح مراحل انتخاب و واگذاری قطعات زمین و شرایط مربوط به آن در قالب واریز وجه به صورت نقد و اقساط طبق جدول دستورالعمل ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در اختیار متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان قرار می‌گیرد.

باقری بیان کرد: با توجه به‌ جدول دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان سمنان می‌توانند زمان و نحوه پرداخت وجه را با توجه به گزینه‌های موجود در سامانه تعیین نمایند.

وی با بیان اینکه لازم به ذکر است، تمام متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه http://eservice.isipo.ir نسبت به ثبت نام و ارائه درخواست خدمت مورد نظر اقدام و عملیات تخصیص زمین را انجام دهند، افزود: متقاضیان در صورت داشتن هر گونه ابهام و سوال می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۳۷۰۷۲۳ -۰۲۳ داخلی ۲۰۵ و ۲۰۸ امور متقاضیان شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۱۴۴٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha