۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تمدید مجدد مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت‌ماه در آذربایجان‌ شرقی
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی خبر داد

تمدید مجدد مهلت ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تا پایان اردیبهشت‌ماه در آذربایجان‌ شرقی

تبریز- مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی از تمدید مجدد مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۸ تا پایان اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار، غلامرضا شریفی امروز در جلسه مدیران این سازمان در تبریز با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور و پیامدهای اقتصادی ناشی از آن اظهار داشت: با توجه به درخواست های مکرر فعالان اقتصادی به سبب شرایط حادث شده ناشی از شیوع ویروس کرونا، براساس دستورالعمل سازمان امور مالیاتی کشور، مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم (زمستان ۱۳۹۸) تا پایان روز چهارشنبه مورخ ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تمدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: براین اساس امکان برخورداری صددرصد بخشودگی جریمه عدم تسلیم اظهارنامه در موعد مقرر همچنین جریمه تأخیر در مدت یاد شده در صورت درخواست کتبی برای مودیان فراهم است.

شریفی خاطرنشان کرد:  پیش از این نیز مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره زمستان ۱۳۹۸ تا پایان فروردین‌ماه تمدید شده بود که با توجه به تداوم شرایط خاص ناشی از ویروس کرونا در کشور این مهلت تا پایان اردیبهشت‎ماه افزایش یافت و مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده به‌منظور ارائه اظهارنامه مالیاتی خود باید به سایت عملیات الکترونیک مالیات بر ارزش افزوده به آدرس WWW.EVAT.IR مراجعه کنند.

کد خبر: ۱۴٬۴۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha