۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸
ترمینال اختصاصی مواد معدنی و کانتینری در بندر امیرآباد احداث می شود
معاون استاندار مازندران:

ترمینال اختصاصی مواد معدنی و کانتینری در بندر امیرآباد احداث می شود

ساری- خیریان پور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران گفت: بنیاد مستضعفان دو فروند شناور و یک ترمینال اختصاصی مواد معدنی و کانتینری در بندر امیرآباد خرید و راه اندازی می کند.

حسن خیریان پور در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در سفر سال قبل رئیس بنیاد مستضعفان و مصوبه ای که در استانداری داشتیم، قررار شد، انتقال و جابجایی کارخانه پاک وابسته به هلدینگ زیرمجموعه بنیاد مستضعفان به خارج از شهر صورت گیرد، افزود: این کارخانه باید در شهرک صنعتی مستقر شود.

وی افزود: طبق توافق مقرر شد در صورت بررسی زمین کارخانه لبنیات پاک به مسکن ملی تبدیل شود و به رغم آن که توافق صورت گرفت هنوز جابجایی صورت نگرفته است.

وی با اشاره به موقعیت بندر امیرآباد و بهره مندی این بندر از ۲۵ کیلومتر شبکه ریلی و اسکله ریلی قرار شد، دو فروند شناور ریلی توسط بنیاد مستضعفان اقدام شود، گفت: با پیشنهاد صورت گرفته، قرار است احداث ترمینال کانتینری نیز توسط بنیاد مستضعفان صورت گیرد.

خیریان پور یادآور شد: سفر سال قبل رئیس بنیاد مستضعفان ۱۸ مصوبه داشت و تامین اعتبار لازم برای ساخت مدرسه، زمین ورزشی و غیره از سوی این بنیاد از جمله مصوبات بوده است.

کد خبر: ۱۴۳٬۹۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha