۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۱
کارگروه سوخت واحدهای تولیدی در سیستان و بلوچستان تشکیل شود 
نماینده مردم سیستان در مجلس:

کارگروه سوخت واحدهای تولیدی در سیستان و بلوچستان تشکیل شود 

زابل - سرگزی، نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارگروه سوخت واحدهای تولیدی با هدف رفع دغدغه های سوخت این مراکز مهم اقتصادی در استان سیستان و بلوچستان تشکیل شود.

محمد سرگزی در گفت و گو باخبرنگار بازار، اظهار داشت: عملیات گازرسانی در سیستان و بلوچستان با توجه به وسعت و گستردگی زمانبر است و همین امر سبب گلایه های مردمی شده است.

نماینده مردم سیستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجایی که گاز به همه نقاط استان سیستان و بلوچستان نرسیده است و همه واحدهای تولیدی به شبکه گاز متصل نیستند از این رو گاهی برای تامین سوخت خود دچار مشکل می شوند.

وی خواستار تسریع در روندگاز رسانی به نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان شد و افزود: باید کارگروه سوخت واحدهای تولیدی تشکیل شود و دغدغه واحدهای تولیدی در این کارگروه رفع شود.

سرگزی تصریح کرد: انتظار می رود، شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان به ساخت گرمخانه با مشارکت شهرداری و ساخت چند زمین چمن از محل منابع مسئولیت اجتماعی خود اقدام کند.

وی گفت: چندین سال است که استفاده از انرژی‌ها نو و تجدیدپذیر مانند انرژی خورشیدی و بادی در منطقه سیستان مطرح و اقداماتی نیز صورت گرفته است.

کد خبر: ۱۴۳٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha