۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵
بررسی تخصصی مزایا و معایب آلپاری

بررسی تخصصی مزایا و معایب آلپاری

بازار فارکس شرایطی را فراهم کرده که همه مردم عادی بتوانند کسب درآمد دلاری داشته باشند.

به گزارش بازار، بازار فارکس شرایطی را فراهم کرده که همه مردم عادی بتوانند کسب درآمد دلاری داشته باشند. شما چه تریدر حرفه‌ای باشید یا مبتدی، انتخاب یک بروکر مطمئن و قابل اعتماد برای رسیدن به هدفتان امری ضروری است. بروکر آلپاری یکی از کارگزاری‌های باسابقه بازار فارکس است که توانسته اکثر نیازهای کاربران خود را طی سالیان گذشته بر آورده کند.

روبو فارکس نیز یکی دیگر از کارگزاری‌های مشهور بین ایرانیان می‌باشد. این بروکر رقیبی جدی برای بروکر آلپاری است. قطعاً هر کارگزاری طرفداران خاص خود را دارد و نمی‌توان به صورت قطعی گفت کدام بروکر از دیگری بهتر است. چیزی که مهم می‌باشد این است که هر دوی این کارگزاری‌ها جز بروکرهای بزرگ مارکت ایران می‌باشند.

قطعاً هر جا که فعالیت‌های مالی در حال انجام باشد، سروکله کلاهبرداران و متقلبان نیز پیدا می‌شود. نکته‌ای که معامله گران ایرانی باید به آن توجه کنند این می‌باشد که قبل از ثبت نام در هر بروکر، نسبت به اعتبار و امنیت آن تحقیق و بررسی‌های لازم را انجام دهند. متأسفانه بسیاری از معامله‌گران به طمع گرفتن چند دلار بونوس معاملاتی بیشتر یا شرایط ثبت نام آسان‌تر، در کارگزاری‌های نامعتبر ثبت نام می‌کند.

کارگزاری‌های نامعتبر شاید در ابتدا بدون هیچ مشکلی به مشتریان خدمات بدهند، اما به مرور زمان و در دراز مدت باعث ضرر کردن و از دست دادن سرمایه شما می‌شوند.

بروکر آلپاری و روبوفارکس مدعی هستند که می‌توانند انتخاب درستی برای معامله گران ایرانی باشند. تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا ببینید که آیا این دو کارگزاری فارکس می‌توانند گزینه مناسبی برای ثبت نام باشند یا خیر.

بروکر آلپاری برای فارکس مناسب است؟

اولین نکته‌ای که می‌توان در مورد بروکر آلپاری به آن اشاره کرد، سابقه طولانی حضور آن در بازار فارکس می‌باشد. این کارگزاری از سال ۱۹۹۸ فعالیت خود در فارکس را آغاز کرده و تا کنون حدود ۲۲ سال است که حضوری پررنگ در مارکت دارد.

این سابقه طولانی بروکر باعث شده تا اکثر طرفداران، این موضوع را به عنوان یکی از دلایل معتبر بودن آن مطرح کنند. نکته جالب در مورد بروکر آلپاری این است که گفته می‌شود بیش از ۵۰۰ هزار ایرانی در آن مشغول به معامله هستند!

در حال‌حاضر بروکر آلپاری در ۱۵۰ کشور دنیا خدمات ارائه می‌دهد و از سراسر جهان دارد. قطعا بروکر آلپاری را نمی‌توان بهترین بروکر نامید، اما در این شرایط به دلیل وجود محدودیت برای حضور بروکرهای معتبر جهانی در ایران، شاید بتوان آلپاری را یک گزینه مناسب دانست.

یکی از مواردی که برای بررسی هر بروکر باید به آن توجه کرد، امنیت و مجوزهای قانونی آن می‌باشد. شعبه بروکر آلپاری که به ایران خدمات می‌دهد تحت نظارت FSA است. قطعاً بروکرهای که رگوله شده‌اند، از کارگزاری‌هایی که تنها ثبت شرکتی هستند بسیار معتبرتر می‌باشند.

بروکر آلپاری بیش از ۲۵۰ نماد معاملاتی شامل جفت ارزها، فلزات گرانبها، نفت نفت و انرژی، شاخص‌ها، سهام‌های شرکت‌های بزرگ و ارزهای دیجیتال را پوشش می‌دهد. این حجم وسیع از سبد معاملاتی می‌تواند نیاز اکثر معامله‌گران بازار فارکس را فراهم کند.

از مزایای بروکر آلپاری، می‌توان به تنوع حساب‌های معاملاتی آن اشاره کرد. این بروکر دارای ۵ حساب معاملاتی مختلف می‌باشد که لوریج حداکثر تا ۳۰۰۰ در دسترس شما قرار می‌دهد. برای اینکه بتوانید در بروکر آلپاری شروع به کار کنید، شما نیاز به حداقل یک دلار واریز وجه دارید.

این بروکر همچنین بونوس‌ها و پاداش‌هایی را به صورت دوره‌ای به مشتریان خود ارائه می‌دهد. برای مشاهده و مطالعه دقیق جزئیات این کارگزاری، و همچنین آگاهی از نحوه دریافت پاداش‌های معاملاتی آن، صفحه آلپاری را بررسی نمایید.

بروکر روبو فارکس رقیب آلپاری

بررسی تخصصی مزایا و معایب آلپاری

بروکر روبوفارکس مانند آلپاری از سابقه طولانی برخوردار است. این برو که فعالیت خود را از سال ۲۰۰۹ شروع کرده و هم اکنون در بیش از ۱۵۰ کشور جهان حضور دارد. بروکر روبوفارکس بیش از یک میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد.

شما در بروکر روبو فارکس امکان معامله طیف وسیعی از نمادهای معاملاتی را خواهید داشت. انواع جفت ارزها، فلزات گرانبها، شاخص ها، انرژی، سهام شرکت های بزرگ و ارز های دیجیتال، از جمله مواردی است که شما می‌توانید در بروکر روبوفارکس آنها را معامله کنید.

متاسفانه بروکر روبوفارکس سایت فارسی ندارد و پشتیبانی فارسی آن نیز ضعیف تر از آلپاری عمل کرده است. شما می‌توانید روزهای دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب، با پشتیبانی فارسی بروکر روبوفارکس در تماس باشید.

روبو فارکس در حال حاضر ۵ حساب معاملاتی دارد. حداقل مبلغی که برای افتتاح حساب در این بروکر نیاز دارید ۱۰ دلار می‌باشد. حداکثر لوریجی که بروکر در اختیار معامله‌گران خود قرار می‌دهد ۲۰۰۰ است.

روبوفارکس دارای رگوله معتبر بین المللی Cysec میباشد. اما متاسفانه ایرانیان تحت پوشش این رگولاتوری قرار ندارد. روبوفارکس ازطریق رگوله IFSC به مشتریان ایرانی خود خدمات ارائه می دهد.

برای آشنایی بیشتر با روبو فارکس و جزئیات حساب‌های معاملاتی آن، همچنین آموزش ثبت نام، به صفحه روبو فارکس مراجعه کنید.

کدام بروکر را انتخاب کنیم؟

بررسی تخصصی مزایا و معایب آلپاری

هر معامله‌گر فارکس شرایط و استراتژی معاملاتی خاص خود را دارد، و می‌تواند با توجه به سبک معاملاتی خود یک کارگزاری را برای معامله کردن انتخاب کند. هر دو بروکری مورد بررسی قرار گرفته در دسته کارگزاری‌های مطرح مارکت ایران می‌باشند.

بروکر Alpari به دلیل سابقه طولانی‌تر، وبسایت فارسی، پشتیبانی قوی‌تر و غیره، طرفداران بیشتری در بین تریدرهای فارکس دارد. این بروکر با تنوع در حساب‌های معاملاتی خود، و همچنین حداقل مبلغ واریزی ۱ دلاری، می‌تواند گزینه مناسب‌تری برای معامله‌گران تازه وارد باشد.

در هر صورت علاوه بر بروکرهایی که به آن‌ها اشاره کردیم، کارگزاری‌های معتبر دیگری در بازار فارکس فعالیت می‌کنند که به ایرانیان خدمات می‌دهند. از طریق صفحه، بروکر معتبر فارکس می‌توانید لیست کاملی از تمام کارگزاری‌هایی که وجود دارد و مشتریان ایرانی را نیز می‌پذیرند را، مشاهده کنید.

فراموش نکنید که شما این امکان را دارید که قبل از واریز پول به حساب بروکر، مدتی را در حساب دمو به صورت آزمایشی فعالیت کنید تا از نقاط قوت و ضعف آن کارگزاری بیشتر مطلع شوید.

کد خبر: ۱۴۳٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha