۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
کمیته ویژه گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی تشکیل شد
در راستای حمایت و رفع آسیب‌های ناشی از بحران کرونا

کمیته ویژه گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان شرقی تشکیل شد

تبریز- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی از تشکیل کمیته ویژه گردشگری با هدف رسیدگی به مشکلات این حوزه در دوران کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، صبح امروز مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی با دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، دیدار و گفت و گو کرد.

احمد حمزه ‌زاده از تشکیل کمیته گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان خبر داد و گفت: این نشست با هدف بررسی مسائل و مشکلات پیرامون بحران کرونا و آسیب های اقتصادی ناشی از آن در حوزه گردشگری استان برگزار شد.

او ادامه داد: به دنبال شیوع ویروس کووید-۱۹ در کشور، بیشترین آسیب اقتصادی به حوزه گردشگری و فعالان این عرصه وارد شد، لذا در راستای حمایت از واحدهای گردشگری استان  کمیته ویژه گردشگری در ستاد تسهیل و رفع موانع استان تشکیل شد تا مسائل مربوط به آسیب ها و زیان های وارد شده به این حوزه مورد بررسی قرار گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان شرقی، در ادامه به فعالان و متخصصان این کمیته اشاره کرد و گفت: این کمیته متشکل از نمایندگان خانه صنعت و معدن استان و تشکل‌های حرفه ای گردشگری است تا بصورت جامع و تخصصی مسائل و مشکلات بحران اخیر مطرح و جهت رفع موانع آن تصمیم گیری شود.

حمزه‌زاده در خاتمه گفت: سال گذشته نیز ۳۷ پرونده در ستاد تسهیل و رفع موانع گردشگری استان مطرح شده بود که طی سال گذشته مورد بررسی و رفع مشکلات قرار گرفت، طی سال جاری نیز با توجه به شرایط بحرانی کنونی، این روند با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

کد خبر: ۱۴٬۳۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha