۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
صفر تا ۱۰۰ صادرات به بخش خصوصی واگذار شود/ ظرفیت های زیاد فارس برای جذب سرمایه گذار
نماینده مردم شیراز در گفتگو با بازار:

صفر تا ۱۰۰ صادرات به بخش خصوصی واگذار شود/ ظرفیت های زیاد فارس برای جذب سرمایه گذار

شیراز- پاک فطرت، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت واگذاری صفر تا ۱۰۰ صادرات به بخش خصوصی تاکید کرد.

علیرضا پاک فطرت در گفتگو با بازار با تاکید بر اینکه باید صفر تا ۱۰۰ صادرات توسط بخش خصوصی انجام شود، گفت: باید صفر تا ۱۰۰ صادرات و حتی تولید محصولات را به بخش خصوصی واگذار کرد تجربه ثابت کرده که هر کجا دولت ورود کرده کار بخش خصوصی مختل شده است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان فارس در صادرات محصولات بیان کرد: متاسفانه به دلیل برخی از مشکلات وضعیت استان در حوزه صادرات مناسب نیست از این رو دستگاه های دولتی و مسئولان باید به کمک بخش خصوصی بشتابند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در استان فارس افزود: چندین سال است که بحث راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی در شیراز مطرح شده اما تاکنون اقدام مناسبی انجام نشده است.

وی با اشاره به اینکه در منطقه ویژه اقتصادی تمامی مسائل و موضوعات مربوط به صادرات دیده شده است، اظهار کرد: باید کارها را تسهیل کرد تا هر چه سریعتر اقدامات موثری برای راه اندازی این منطقه انجام شود بر این اساس باید بخش خصوصی را وارد میدان کرد و از ظرفیت های سرمایه گذاران استفاده کرد.

پاک فطرت با اعلام اینکه فارس دارای ظرفیت های زیادی برای جذب سرمایه گذار است، توضیح داد: بخش خصوصی استان توان و ظرفیت راه اندازی اسکله را دارد و باید از این توان و ظرفیت استفاده کرد نه اینکه سرمایه گذار را گرفتار بروکراسی اداری کرد و کاری کرد که فرار کند.

کد خبر: ۱۴۳٬۵۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha