۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
بهترین روش های تبلیغاتی در سالی که گذشت (۱۴۰۰)+ مقایسه

بهترین روش های تبلیغاتی در سالی که گذشت (۱۴۰۰)+ مقایسه

بهترین روش های تبلیغاتی سال ۱۴۰۰: تبلیغ کسب و کارها روش های مختلفی دارد که بسته به زمینه کاری سازمان و کسب و کار ها متفاوت می باشد.

به گزارش بازار، بهترین روش های تبلیغاتی سال ۱۴۰۰: تبلیغ کسب و کارها روش های مختلفی دارد که بسته به زمینه کاری سازمان و کسب و کار ها متفاوت می باشد. در این خبر سعی شده است رایج ترین روش های تبلیغاتی ۱۴۰۰ که مورد استفاده کسب و کار ها قرار گرفته است را بررسی نماییم.

بج سینه

بج سینه به عنوان یکی از المان های رایج در زمینه تبلیغات بسیار مورد استفاده سازمان ها و شرکت ها قرار گرفته است. بج سینه در طرح های مختلفی مانند بج سینه فلزی، بج سینه پلی استر و... وجود دارد که این نشان سینه در موقعیت های مختلفی استفاده می شود که به عنوان مثال می توان به بج سینه بانک، بج سینه سازمانی اشاره کرد.

نمایشگاه و همایش ها رایج ترین موقعیت هایی است که در آن ها از بج سینه استفاده می شود.

بج سینه نسبت به اتیکت سینه سایز کوچک تری دارد و در آن لوگو شرکت بر روی لباس قرار می گیرد. بج سینه در مقایسه با سایر المان هایی که در شرکت ها استفاده می شود کاربرد بیشتری دارد زیرا باعث افزایش پرستیژ کاری افراد می شود. نشان سینه در موقعیت های رسمی قبل از اینکه شما شروع به معرفی خود کنید، شما را در کسری از ثانیه معرفی خواهند کرد که همین مورد می تواند در برند سازی تاثیر بسزایی داشته باشد.

ساخت تندیس

ساخت تندیس یکی دیگر از روش هایی است که در سال ۱۴۰۰ بسیار مورد استفاده کسب و کارها قرار گرفته است. تندیس ها در موقعیت های مختلفی مانند همایش ها و مسابقات استفاده می شود. تندیس ها به دلیل اینکه نسبت به سایر المان های تبلیغاتی بیشتر در معرض دید افراد قرار می گیرد، می تواند بازدهی بالایی در زمینه تبلیغات داشته باشد.

تندیس تبلیغاتی در مقایسه با دیگر هدایایی که در مراسم های مختبف به افراد اهدا می شود می تواند تاثیر بیشتری داشته باشد زیرا بر روی تندیس مشخصات کسب و کار شما درج می شود و باعث می شود تبلیغ مداومی برای کسب و کار شما صورت گیرد.

تندیس ها میتوانند جنبه تبلیغاتی و یادبود داشته باشند اما قابل ذکر است که اغلب تندیس یادبود نیز جنبه تبلیغاتی نیز دارد.

ساخت-تندیس

تبلیغات شبکه اجتماعی

تبلیغات شبکه اجتماعی در سال گذشته بسیار مورد استقبال کسب و کار ها قرار گرفته است. اینستاگرام به عنوان یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در ایران، محلی مناسبی برای این نوع تبلیغ ها می باشند.

تبلیغ در اینستاگرام در کنار سئو سایت می تواند بازدهی بالایی داشته باشد، زیرا این تبلیغ ها توسط افراد سرشناس انجام می شود و همین مورد باعث افزایش اعتماد افراد به کسب و کار می شود.

تبلیغاتی که در شبکه های اجتماعی صورت می گیرد اغلب برای صفحه هایی که در این شبکه ها هستند انجام می شود وهمین مورد می تواند تاثیر بهتری را بر روی کسب و کار ما بگذارد.

تابلو تبلیغاتی

تابلو تبلیغاتی در سال گذشته در بین اصنافی که به طور مستقیم با مراحعین خود در ارتباط هستند بسیار مورد استفاده قرار گرفته است.

تابلو تبلیغاتی انواع مختلفی دارد که به عنوان مثال می توان به تابلو تبلیغاتی چلنیوم و چشمک زن اشاره کرد که هر کدام از آن ها در موقعیت مناسب به خود استفاده می شوند.

اگر کسب و کار شما در موقعیت هایی مانند پاساژ های بزرگ و معابر خیابان وجود دارد، پیشنهاد می شود حتما از تابلو های تبلغاتی جذاب برای جذب مشتری استفاده کنید.

تابلو تبلیغاتی در مقایسه با دیگر المان هایی که برای مغازه و فروشگاه ها استفاده می شود می توانند بازدهی بالاتری داشته باشند زیرا این تابلو ها در کسری از ثانیه کسب و کار شما را معرفی می نمایند.

تابلو-تبلیغاتی

چاپ تراکت

چاپ تراکت امروزه بر خلاف گذشته در قالب های جذابی صورت می گیرد که این قالب ها باعث افزایش بازدهی این المان تبلیغاتی شده است.

چاپ تعداد بالا، یکی از شرایط تبلیغ با تراکت است زیرا یکی از شاخصه های این روش، بازدهی در تعداد بالا می باشد.

در سال گذشته استاراپ های بزرگی مانند کارنامه از این روش برای کسب و کار خود استفاده کرده اند و این مهم میتواند نشان از بازدهی بالای این روش باشد اما قابل ذکر است که طرح هایی که در گذشته برای تراکت استفاده می شد امروزه بازدهی لازم را ندارند و باید از ایده های جذابی استفاده کرد. به عنوان مثال شرکت کارنامه در تراکت های خود از فونت دست نویس استفاده کردند که همین مورد باعث افزایش نزخ جذب این تراکت شده است.

هدایای تبلغاتی

هدایای تبلیغاتی در مناسبت های مختلفی استفاده می شود. هدیه تبلیغاتی عید یکی از مواردی است که در انتهای سال ۱۴۰۰ بسیار مورد استفاده کسب و کار ها قرار گرفته است. هدایای تبلیغاتی نیز همانند دیگر المان های تبلیغاتی مدل های متنوعی دارند، به عنوان مثال چاپ سررسید و تقویم از رایج ترین هدایای تبلیغاتی می باشد. ست پزشکی، ست مدیریتی، ست فلش و پاوربانک نیز از رایج ترین ست هایی بودند که در سال ۱۴۰۰ بسیار مورد استفاده مدیران قرار گرفت.

هدایای تبلیغاتی به دلیل آن که مشخصات کسب و کار بر روی آن هک می شود، همانند تندیس اغلب در معرض دید افراد قرار می گیرد که همین مورد باعث بازدهی بالای این هدایا شده است.

تبلیغات سایت

تبلیغات سایت در سال ۱۴۰۰ با گسترش سایت ها و استقبال گسترده از کسب و کار های مجازی رونق بسیاری پیدا کرد. تبلیغات بنری و کلیکی از رایج ترین روش های تبلیغ سایت است که با این روش ها می توان محصولات و خدماتی که در سایت قرار دارند را به افراد معرفی کرد.

سئو سایت یا به عبارت دیگر بهبود رتبه سایت از محبوب ترین روش های تبلیغ سایت در سال ۱۴۰۰ بود که سایت های زیادی از این روش برای بهبود کسب و کار خود استفاده کردند.

تبلیغات کلیکی

تبلیغات کلیکی از روش های تبلیغاتی رایج کسب و کارهایی است که دارای سایت هستند. تبلیغات کلیکی به دلیل آن که هزینه حساب شده ی آن به ازای کلیک می باشد، در مقایسه با دیگر روش های تبلغاتی سایت هزینه تمام شده ی کمتری را دارد.

سایت هایی مانند یکتانت و سنجاق در این زمینه فعال هستند و شما می تواتند به راحتی خدمات و محصولات خود را با استفاده از این روش به مشتریان خود معرفی کنید.

سئو سایت

سئو سایت در سال گذشته در بین صاحبان کسب و کار بسیار محبوب گردیده است. سئو سایت روش تبلیغاتی بلند مدت است که با گذشت ۶ ماه، می توان نتایج درخشانی از سایت کسب کرد. سئو سایت به دلیل ارتقا رتبه سایت در گوگل، میتواند باعث افزایش اعتماد افراد به کسب و کار شما نیز شود.

در سال پیش رو(۱۴۰۱)، توجه به سایت و روش های تبلیغ آن می توانند آینده درخشانی برای کسب و کار شما پدید آورد، زیرا استقبال افراد به کسب و کار های مجازی افزایش یافته است و شما می توانید با پیش قدم شدن در این زمینه، نتایج درخشانی را کسب نمایید.

گروه تبلیغاتی نشان سازان

گروه تبلیغاتی نشان سازان در کنار شرکت های بزرگی مانند https://neshansazan.ir,https://www.bbdo.com,https://ddb.com/,https://www.ogilvy.com/ با ۲۷ سال سابقه در زمینه اجرای تبلیغات برای کسب و کارها، آماده ارائه خدمات در زمینه ساخت بج سینه، ساخت تندیس، ساخت تابلو تبلیغاتی و ... می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تبلیغاتی، از طریق اطلاعات تماس زیر با کارشناسان نشان سازان در ارتباط باشید.

۰۲۱۶۶۷۰۶۱۶۳

۰۲۱۶۶۷۰۶۱۶۴

کد خبر: ۱۴۳٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • فرهاد ایمانی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      3 0
      به نطرم برای هر کسب و کاری داشتن سایت ضروریه
    • هادی ملک IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      1 0
      با اثر گذاری تندیس موافقم