۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴
اجرای کاروان سلامت دام در استان سمنان| ۱۰۰ هزار راس دام معاینه شدند
با هدف خدمت به دامداران مناطق محروم صورت گرفت؛

اجرای کاروان سلامت دام در استان سمنان| ۱۰۰ هزار راس دام معاینه شدند

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان از اجرای کاروان جهادی سلامت دام در شرق استان و با هدف خدمت رسانی به دامداران مناطق محروم خبر داد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه کاروان سلامت دام در استان سمنان به روستاهای مناطق محروم استان اعزام شد، تاکید کرد: این کاروان با محوریت شرکت توسعه گری پردیس وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و همکاری‌ اداره کل‌دامپزشکی اجرا شد.

وی با بیان اینکه مناطق کم برخوردار و محروم شهرستان میامی، خارتوران بیارجمند و منطقه طرود از توابع شهرستان شاهرود میزبان این کاروان جهادی بودند، ابراز کرد: ارائه خدمات دامپزشکی به دامداران محور این طرح است.

مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان با بیان اینکه هدف این کاروان حمایت از دامداران بیش از ۱۰۰ پارچه آبادی و روستا و جمعیت دام بالغ بر ۲۵۰ هزار راس در استان است، تاکید کرد: در فاز اول این طرح که در طی سه ماه انجام می پذیرد بالغ بر ۱۰۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) معاینه و درصورت نیاز مورد درمان قرار می گیرند.

احمدی با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها و توصیه‌های لازم به دامداران از دیگر اقدامات این کاروان است، ابراز داشت: تجویز مکمل‌های غذایی به دام ها از دیگر خدمات کاروان سلامت دام در فاز نخست ارائه خدمات است.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha