۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
بر طرف شدن باگ نرم افزاری مربوط به باتری و تشخیص چهره iOS۱۵.۴
شرکت اپل خبر داد؛

بر طرف شدن باگ نرم افزاری مربوط به باتری و تشخیص چهره iOS۱۵.۴

شرکت اپل از برطرف شدن باگ نرم افزاری که منجر به تخلیه سریع باتری در سیستم عامل iOS و iPadOS میشد، در نسخه جدید ۱۵.۴.۱ آپدیت این دو سیستم عامل خبر داد.

به گزارش بازار، شرکت اپل از برطرف شدن باگ نرم افزاری که منجر به تخلیه سریع باتری در سیستم عامل iOS و iPadOS میشد، در نسخه جدید ۱۵.۴.۱ آپدیت این دو سیستم عامل خبر داد.

به گفته اپل، این باگ نرم افزاری در سیستم عامل نسخه ۱۵.۴ این شرکت وجود داشته و تمامی گوشی هایی که از این نسخه iOS بهره می برند، تحت تاثیر این باگ نرم افزاری قرار داشته اند.

پیشتر، شرکت اپل با اعلام وجود این باگ نرم افزاری در سیستم عامل ۱۵.۴ گوشی های خود اعلام کرده بود که تاکنون، شکایات زیادی از سوی مشتریان خود در ارتباط با تخلیه سریع شارژ باتری دریافت کردهع که در پی برطرف کردن باگ نرم افزاری موجود در این نسخه از سیستم های عامل خود است.

البته تغییرات اعمال شده در نسخه ۱۵.۴.۱ تنها مربوط به باگ نرم افزاری باتری نبوده و کاربران می توانند با به روز رسانی سیستم عامل گوشی های اپل خود به این نسخه، از امکانات جدید آن مانند قابلیت تشخیص چهره همراه با ماسک نیز بهره مند شوند.

البته شرکت اپل در بیانیه خود تاکید کرده ککه حتی در صورت عدم بروز مشکل مربوط به باتری در گوشی موبایل کاربران، بهتر است در راستای ارتقا ضریب امنیت کاربران، نسبت به به روزرسانی سیستم عامل ۱۵.۴ به نسخه جدید اقدام شود.

کاربران می توانند با پیمودن مسیر Settings > General > Software Update نسبت به به روز رسانی سیستم عامل گوشی های خود اقدام نمایند.

کد خبر: ۱۴۳٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha