۱۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶
 بازار ماه رمضان استان سمنان پایش می‌شود| همراهی ۴۰ اکیپ نظارتی
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

بازار ماه رمضان استان سمنان پایش می‌شود| همراهی ۴۰ اکیپ نظارتی

سمنان- تشنه دل، رئیس سازمان صمت استان سمنان، از اجرای طرح پایش بازار همزمان با ایام منتهی به ماه رمضان در استان خبر داد و گفت: ۴۰ اکیپ نظارتی برای این منظور به کارگیری می‌شوند.

علی تشنه دل در گفتگو با خبرنگار بازار، با اشاره به شرایط پایش بازار در ایام منتهی به ماه رمضان در استان سمنان، ابراز کرد: ۴۰ گروه بازرسی مشترک در تمام استان، بر بازار اقلام اساسی و مورد نیاز مردم نظارت خواهند داشت تا مشکلی در بخش عرضه وجود نداشته باشد.

وی با بیان اینکه این اکیپ ها بر وضعیت بازار کالا و خدمات نظارت خواهند کرد، تاکید کرد: ۸۰ بازرس برای نظارت بر بازار کالاهای مصرفی استان به کار گرفته شده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این نظارت ها بر اصناف، بازارچه ها، مراکز فعال تجاری و اقتصادی استان برای مقابله افزایش قیمت انجام می شود، ابراز داشت: بازرسان افتخاری، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی و .... با بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در این نظارت ها همراهی می کنند.

۸۰ بازرس برای نظارت بر بازار کالاهای مصرفی استان به کار گرفته شده است

تشنه دل با اشاره به برخورد جدی با تخلف های واحدهای صنفی و عرضه کالا در چارچوب قانون، ابراز داشت: علی رغم جدیت در نظارت ها، بازهم به دلیل وسعت استان سمنان، نظارت بر تمام منطق دشواری های خاص خود را دارد لذا از مردم هم می خواهیم تا در زمینه نظارت بر بازار به ما کمک کنند.

وی با بیان اینکه تلفن گویا ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان آماده پذیرش شکایت های مردم است، افزود: مردم کم فروشی، گران فروشی، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و ... را گزارش کنند تا کارشناسان به این موضوع رسیدگی لازم را داشته باشند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان همچنین گفت: بر طبق قانون کم فروشی، گران فروشی، عدم درج قیمت و عدم صدور صورتحساب، تخلف محسوب می شود.

کد خبر: ۱۴۳٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha