۱۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۷
تامین یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای  نهضت ملی مسکن در استان همدان
استاندار همدان اعلام کرد:

تامین یک هزار و ۱۰۰ هکتار زمین برای اجرای نهضت ملی مسکن در استان همدان

همدان - استاندار همدان گفت: ۶۸۰ هکتار زمین در همدان و ۴۲۰ هکتار در ۳۱ شهر استان به محدوده شهرها الحاق شده تا در راستای تامین زمین نهضت ملی مسکن مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

به گزارش بازار؛ علیرضا قاسمی فرزاد بابیان اینکه دولت سیزدهم متفاوت است و ریل‌گذاری جداگانه‌ و چرخش گفتمانی نسبت به دولت‌های قبلی دارد، گفت: ۶۸۰ هکتار زمین در همدان و ۴۲۰ هکتار دیگر برای ۳۱ شهر در استان به محدوده شهرها الحاق شده تا در راستای تامین زمینِ نهضت ملی مسکن مشکل خاصی وجود نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه اراده وزارت نیرو در سال جدید رفع حل مشکل آب شرب شهرهای استان و شهر همدان است، گفت: با اعتباراتی که جذب شده در راستای تامین اعتبارِ پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان مشکل خاصی وجود ندارد.

قاسمی فرزاد گفت: طی پیگیری‌های انجام شده سال گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان از یک سو، ‌۳۰۰ میلیارد تومان دیگر از سوی دیگر و ۵۰۰ میلیارد تومان نیز به پروژه انتقال آب از سد تالوار به شهر همدان اختصاص یافت امسال طی جلسه‌ای با مدیرعامل جدید شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مقرر شد ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر به این پروژه تزریق شود تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

استاندار همدان گفت: سند عملیاتی یک‌ساله توسعه استان تدوین و ابلاغ شده است و به تفکیک شهرستان‌ها نیز باید اجرای و عملی شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۹۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha