۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱
ریاست جمهوری به خراسان رضوی سفر می کند
در دهمین روز از فروردین ماه سال جاری؛

ریاست جمهوری به خراسان رضوی سفر می کند

مشهد- خراسان رضوی در دهمین روز از سال جدید میزبان ریاست جمهوری ایران اسلامی و تنی چند از وزراء برای بررسی مشکلات و پاسخ به مطالبات اقتصادی و فرهنگی این استان است.

استاندار خراسان رضوی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران پیرامون جزئیات و اهداف این سفر اظهار کرد: رییس جمهور در قالب هجدهمین سفر استانی بعدازظهر چهارشنبه به مشهد مقدس سفر خواهد کرد.

یعقوب علی نظری بیان کرد: برنامه استقبال از رییس جمهور، زیارت امام رضا(ع)، دیدار با جمعی از خانواده معظم شهدا، ملاقات با علما و روحانیان استان و مشهد، حضور در جمع فعالان اقتصادی با رویکرد تولید، دانش بنیان و اشتغال از جمله برنامه‌های سفر رییس‌جمهور به مشهد است.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: همچنین سفر به یکی از شهرستان ها و یکی از مراکز اقتصادی استان هم در برنامه سفر رییس‌جمهور دیده شده است که معمولا بازدیدهای سرزده ای هم در هر سفر انجام می‌شود.

نظری ادامه داد: برگزاری نشست شورای اداری استان با حضور رییس دولت و نمایندگان اعزامی رییس جمهور به شهرستان ها و مسوولان استانی و نشست خبری با اصحاب رسانه هم برای هجدهمین سفر استانی رییس جمهور پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۴ نماینده رییس‌جمهور به همه شهرستان های استان سفر خواهند کرد، افزود: سفر رییس‌جمهور فرصت بسیار مناسبی برای طرح و جمع‌بندی مشکلات استان و نهایی شدن راه حل رفع مشکلات است.

استاندار خراسان رضوی گفت: در جریان هجدهمین سفر استانی دولت که به مشهد صورت می گیرد، چهار روش برای ارسال درخواست و مطالبات مردم به نمایندگان رییس جمهور در نظر گرفته شده است.

یعقوب علی نظری افزود: برگزاری میز خدمت در ۳۱ دستگاه دولتی در مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین یکی از این راه‌هاست که از ساعت هشت صبح تا ۱۸ پاسخگوی مردم خواهند بود.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۱۱ هم طی این مدت از ساعت هشت صبح تا ۲۲ پاسخگوی هم استانی ها است و مردم می‌توانند از طریق نامه کتبی درخواست ها و مشکلات خود را به نمایندگان رییس قوه مجریه برسانند.

نظری گفت: همه درخواستها و موضوعاتی که مردم مطرح کنند، جمع بندی شده و به آنها پاسخ داده خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۲٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha