۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۸
نیروی انتظامی درآمدی از کنترل وصول مالیات خودرو ندارد
رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور:

نیروی انتظامی درآمدی از کنترل وصول مالیات خودرو ندارد

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا گفت: کنترل وصول مالیات هیچ عواید و درآمدی برای نیروی انتظامی و پلیس راهور ناجا ندارد و فقط بر اساس تکلیف قانونی این کار انجام می‌شود.

به گزارش بازار، سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا در ارتباط تلفنی با خبر ۲۱ شبکه سیما درباره راه اندازی سامانه پرداخت نقل و انتقال خودرو گفت: تسهیلاتی که این سامانه برای شهروندان ایجاد می‌کند، هزینه‌های نقل و انتقال را ۵۰ درصد کاهش می‌دهد.

وی ادامه داد: این سامانه، چون به صورت آنلاین ارتباط بین سازمان مالیاتی و سامانه شماره گذاری پلیس راهور ناجا است، طبیعتاً کنترل‌ها به صورت سیستمی و پرداخت مالیات به صورت دقیق و در سراسر کشور به صورت یکسان محاسبه می‌شود.

وی افزود: در گذشته بعضاً در دفاتر اسناد رسمی به صورت غیر سیستمی و به صورت سلیقه‌ای انجام می‌شد، اما الان به صورت یکنواخت در سراسر کشور انجام می‌شود.

وی گفت: کنترل وصول مالیات بر اساس ماده ۳۰ قانون ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰، تکلیف قانونی نیروی انتظامی و پلیس راهور است، کنترل مالیات هیچ عواید و درآمدی برای نیروی انتظامی و پلیس راهور ناجا را ندارد و فقط بر اساس یک تکلیف قانونی این کار انجام می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha