۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
بازار فروش شرکت های دانش بنیان مازندران توسعه می یابد
رئیس پارک علم وفناوری مازندران:

بازار فروش شرکت های دانش بنیان مازندران توسعه می یابد

ساری- معتمدزادگان، رئیس پارک علم وفناوری مازندران افزایش شمار شرکت های دانش بنیان و توسعه بازار فروش محصولات را از مهمترین برنامه ها برای تحقق شعار سال جاری مطرح کرد.

علی معتمدزادگان در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به نامگذاری سال جاری به تولیددانش بنیان و اشتغال آفرین، وظیفه تمامی دستگاه ها و بخش ها از جمله واحدهای فناور و استارت آپ ها را برای تحقق و عملیاتی کردن این شعار سنگین دانست.

وی افزود: تولید دانش بنیان و اشتغال زا در سرنوشت اقتصادی کشور اهمیت بسزایی دارد از این رو باید تولید محصولات دانش بنیان را توسعه دهیم.

وی ادامه داد: پارک فناوری به عنوان مهمترین نهاد و سازمان حمایت کننده از اقتصاد دانش بنیان تلاش می کند به تعداد شرکت های دانش بینان و محصولات آن در استان بیفزاید.

معتمدزادگان یادآور شد: توسعه فروش و بازار شرکت ها و محصولات دانش بنیان از دیگر برنامه هایی است که پارک علم و فناوری استان در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین سرلوحه کار قرار می دهد.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران افزود: همچنین تلاش می کنیم شمار زیادی از شرکت ها را از مرحله ابتدایی و کوچک به مقیاس بزرگ هدایت کنیم تا با تولید انبوه محصولات گام های موثری برای رفع نیازهای کشور بردارند.

به گزارش بازار بیش از ۲۸۰ شرکت دانش بنیان در مازندران فعالیت دارد.

کد خبر: ۱۴۲٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha