۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
کاهش تخلفات نوروزی/ طرح ویژه فروش ترمه و شیرینی در بازار یزد اجرا شد
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان یزد:

کاهش تخلفات نوروزی/ طرح ویژه فروش ترمه و شیرینی در بازار یزد اجرا شد

یزد- شریعتمداری، مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مرکز استان یزد از کاهش تخلفات بازار نوروز خبر داد و گفت: طرح ویژه نظارت بر عرضه سوغات استان در مراکز عرضه اجرا شده است.

حسین شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به استقبال مسافران نوروزی از خرید سوغات یزد شامل شیرینی و ترمه، اطلاع رسانی لازم به اتحادیه ها مزبور صورت گرفت و گشت های مشترک با حضور کارشناسان اتحادیه ها انجام شد تا سوغات یزد تقلبی عرضه نشود و در کنار آن نیز هماهنگی با سایر دستگاه ها انجام شد.

وی اعلام کرد: طرح رصد بازار به صورت شبانه روزی شامل اقلام اساسی از جمله میدان میوه و تره بار تا واحدهای خرده فروشی، واحدهای شیرینی، آجیل، پوشاک، کیف و کفش، کالاهای اساسی شامل برنج، خشکبار و حبوبات از ۱۴ بهمن آغاز شده و تا ۲۰ فروردین ادامه دارد و بعد از آن نیز طرح ضیافت اجرا خواهد شد.

وی بیشترین گزارش های رسیدگی به تخلفات را تماس مردمی با شماره ۱۲۴ و شکایت محوری اعلام کرد و افزود: شهروندان و مسافران نوروزی می توانند تخلفات را با شماره ۳۶۲۹۱۷۱۹ ستاد خبری اتاق اصناف مرکز استان یزد نیز اعلام کنند.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه امسال گرانفروشی نسبت به سالهای قبل به مراتب کمتر بوده است، این امر را ناشی از اطلاع رسانی از طریق اتحادیه ها دانست و افزود: بازرسی مکرر و مرتب از اماکن تاریخی و بازارچه ها و جشنواره های فروش عیدانه و بازارچه های ورودی و خروجی یزد و نظارت و هماهنگی برای اجاره غرفه ها و فراهم نشدن فرصت سوء استفاده از عرضه سوغات به صورت مقطعی در غرفه های اجاره ای در این دستاورد موثر بوده است.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • سید.هادی IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۱/۰۸
      0 0
      سلام.خدا.قوت