۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۹
ثبت ۱۱ هزار بازدید نظارتی از اصناف توسط ستاد اجرایی خدمات سفر همدان
معاون گردشگری همدان اعلام کرد:

ثبت ۱۱ هزار بازدید نظارتی از اصناف توسط ستاد اجرایی خدمات سفر همدان

همدان-خاکسار، معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان همدان از ثبت ۱۱ هزار و ۴۱۱مورد بازدید نظارتی توسط کمیته‌های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر از تمامی صنف‌ها و مراکز ارائه خدمات به گردشگران خبر داد.

علی خاکسار در گفتگو با خبرنگار بازار از ثبت ۱۱ هزار و ۴۱۱ مورد بازدید نظارتی توسط کمیته‌های مختلف ستاد اجرایی خدمات سفر از تمامی صنف‌ها و مراکز ارائه خدمات به گردشگران خبر داد.

وی اظهار کرد: طی ۲۶ اسفند ماه تا پنجم فروردین شاهد بازدید بیش از ۲۸۵ هزار گردشگر از جاذبه‌های گردشگری در استان همدان بودیم که در راستای بهبود خدمات به گردشگران و کنترل کیفیت ارائه خدمات، اقدامات نظارتی لازم صورت می‌گیرد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان همدان افزود: طی مدت یاد شده ۱۱ هزار و ۴۱۱ مورد بازرسی از تمامی صنف‌ها و مراکز ارائه خدمات به گردشگران توسط کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات سفر استان انجام شده و خوشبختانه کم‌ترین میزان مشکل گزارش شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت یک شکایت از دفاتر مسافرتی و یک شکایت از هتل‌ها و مراکز اقامتی ثبت شده و در مجموع ۶ اخطار کتبی به تاسیسات گردشگری داده شد.

خاکسار بیان کرد: خوشبختانه آمار شکایت در مقابل حضور بیش از ۵۸ هزار نفر در هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی و بازدید ۲۸۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و گردشگری بسیار اندک است.

کد خبر: ۱۴۲٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha