۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
۵ واحد صنفی و خدماتی متخلف در زنجان پلمب شد
رئیس اتاق اصناف زنجان:

۵ واحد صنفی و خدماتی متخلف در زنجان پلمب شد

زنجان- موسوی، رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و خدماتی در استان مورد بازرسی قرار گرفتند و ۲۱۰ واحد متخلف اخطار دریافت کرده و پنج واحد نیز پلمب شدند.

سید محمود موسوی در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه در حال حاضر نظارت بر بازار با اولویت نظارت بر کالاهای اساسی در استان به جد انجام می شود،گفت: در ایام عید نوروز هم بازرسی با قوت انجام می شود.

وی از بازرسی بیش از هزارو ۵۰۰ واحد صنفی و خدماتی در استان از ۱۵ اسفند ماه تا سوم فروردین ماه سالجاری خبر داد و اظهار داشت: ۲۱۰ واحد متخلف اخطار دریافت کرده و پنج واحد صنفی و خدماتی در استان پلمپ شده است.

رئیس اتاق اصناف زنجان گفت: بیش از ۵۵۰ پرونده تخلف صنفی برای اعمال قانون به تعزیرات ارسال شده است و افزایش جریمه می‌تواند عامل بازدارنده باشد.

موسوی تاکید کرد: همچنین در این ایام که مسافران زیادی در استان حضور دارند رعایت بهداشت فردی و اجتماعی از سوی اصناف به جد دنبال می شود.

وی با بیان اینکه تعداد بازرسان اتاق اصناف، سازمان صنعت، معدن و تجارت و فرمانداری زنجان در جمع ۱۰۰ نفر نیستند، افزود: این استان در کل بیش از ۳۱ هزار واحد صنفی و خدماتی دارد و بازرسی با این تعداد بازرس پاسخگوی نیاز نیست.

رئیس اتاق اصناف زنجان تصریح کرد: اتاق اصناف باز هم برای تأمین امنیت بازار بازرسی‌های خود را به صورت شبانه روزی انجام می‌دهد.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha