۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
اصلاح ۲ نقطه حادثه خیز از محورهای مواصلاتی استان زنجان
مدیرکل راهداری استان زنجان خبر داد؛

اصلاح ۲ نقطه حادثه خیز از محورهای مواصلاتی استان زنجان

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری استان زنجان، از اصلاح دو نقطه حادثه خیز در جاده‌های استان خبر داد و گفت: سه راهی ارمغانخانه و سه راهی سهرین با تخصیص اعتبارات ایمن سازی می‌شود.

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار به ایمن سازی جاده های استان زنجان اشاره کرد و گفت: طی سالجاری ایمن سزی نقاط حادثه خیز با جدیت و برنامه ریزی دنبال می شود.

وی از اصلاح دو محور نقطه حادثه خیز در استان خبر داد و اظهار کرد: سه راهی ارمغانخانه و سه راهی سهرین در زنجان طی سالجاری با تخصیص اعتبارات ایمن سازی می شود.

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: برای اصلاح هر کدام از این محور ها بیش از ۶ میلیارد تومان پیش بینی شده و نیاز است منابع مالی قابل توجهی به این محور اختصاص یابد و اصلاح این دو محور از مصوبات سفر رئیس جمهور طی سال گذشته به استان است که از مطالبات جدی مردم می باشد.

علی اکبری تاکید کرد: اتصال و ارتقا این محور ۷۰ کیلومتری به محور سرچم و خلخال علاوه بر ایجاد اشتغال، مسافت مرکز استان به استان اردبیل و استانهای شمالغرب کشور را حدود ۶۰ کیلومتر کاهش می دهد.

وی افزود: نصب روشنایی، علایم و تابلوهای هشدار دهنده معابر برون‌شهری، تونل‌ها و همچنین ایمن سازی نقاط پرتگاهی و نصب حفاظ ایمنی، تعریض، اصلاح هندسی راه‌ها از جمله اقدامات صورت گرفته برای آشکارسازی نقاط پر تصادف در جاده های زنجان است.

مدیرکل راهداری استان زنجان تصریح کرد: توجه به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز باعث کاهش تصادفات در جاده‌های استان می‌شود.

کد خبر: ۱۴۲٬۰۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha