۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۸
افزایش تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان در سال جدید
معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی عنوان کرد

افزایش تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان در سال جدید

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان با تلاش دولت و مجلس از سال گذشته شروع شده و از اوایل امسال تقریبا به بار نشسته است.

به گزارش بازار، سیاوش ملکی فر با بیان اینکه وظیفه صندوق نوآوری و شکوفایی تامین مالی شرکت‌های دانش بنیان است گفت: در طول چند سال گذشته با وجود همه محدودیت‌ها ما در حدود ۲۳ هزار میلیارد تومان انواع خدمات مالی را در ۴ دسته تسهیلات، ضمانت نامه، سرمایه گذاری و توانمندسازی در اختیار شرکت‌های دانش بنیان قرار دادیم.

ملکی فرد با اشاره به اینکه تعداد شرکت‌های دانش بنیان به طور پیوسته رو به افزایش است افزود: ما طی این سال‌ها شاهد رشد کیفی و کمی این شرکت‌ها بودیم و امسال هم که سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین نامگذاری شده است با توان مضاعف در خدمت شان هستیم.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان با تلاش دولت و مجلس از سال گذشته شروع شده و از اوایل امسال تقریبا به بار نشسته است و در واقع یک بسته حمایتی متنوع است که خلاء‌های سیاستی اقتصاد دانش بنیان را نشانه گرفته است.

ملکی فر در پاسخ به این سئوال که آیا شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند روی صندوق حساب کنند گفت: قانون جهش تولید دانش بنیان که به زودی شاهد عملیاتی شدن آن هستیم، یک جامع الاطراف است که هم صیانت از بازار و حفاظت از بازار شرکت‌های دانش بنیان را مدنظر خودش قرار داده است و هم تامین مالی شان است و امسال با ظرفیت‌هایی که قانون جهش تولید و دانش بنیان برای ما تدارک دیده عملیاتی خواهد شد.

کد خبر: ۱۴۱٬۹۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha