۲ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۳
توجه به تولید دانش بنیان موجب جلوگیری از خام فروشی می‌شود
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

توجه به تولید دانش بنیان موجب جلوگیری از خام فروشی می‌شود

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی مجلس اعتقاد دارد توجه به تولید دانش بنیان موجب جلوگیری از خام فروشی و ارزآوری بیشتر برای کشورمان می شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، یعقوب رضازاده، ضمن گرامیداشت فرارسیدن سال جدید، با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغالزایی، گفت: بدون شک اگر استعدادهای یک سرزمین شکوفا شوند، منبعی تمام نشدنی را ایجاد می کنند که می تواند رشد و توسعه همه عرصه ها را رقم بزند.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوشبختانه دانش‌پژوهی و توجه به توسعه علمی طی سالیان گذشته مورد توجه جدی قرار گرفته است، اظهار کرد: بر این اساس شاهد فعالیت مجموعه های دانش بنیان در کشور هستیم؛ حتی در این میان نمایندگان مجلس یازدهم نیز تلاش کردند در کنار این افراد قرار بگیرند و در این راستا مصوبات حمایتی را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه اگر جریان حمایت از فعالیت های علمی در مجموعه های دانش بنیان روی ریل خودش قرار بگیرد شاهد ثروت آفرینی در کشور خواهیم بود، ادامه داد: به نوعی تحقق این امر موجب اقتصاد کشور را رشد می دهد و هدف شکوفایی اقتصادی دست یافتی خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در این میان باید تاکید کرد که امروزه مشاهده می شود برخی ازمنابع کشورمان خام فروشی می شود در حالی که کشورهای خریدار آنها با انجام یکسری تغییرات، درآمدهای بسیاری از این منابع کسب می کنند.

عضو هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بنابراین با تقویت دانش بنیان ها می تواند از خام فروشی در کشور نیز جلوگیری کرد که این امر می تواند سبب ارزآوری بیشتر برای کشورمان شود.

کد خبر: ۱۴۱٬۷۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha